AC Schnitzer stuur

Als je E21 topic niet ergens anders past. Link: Hoe plaats ik foto's en filmpjes?
Robbert
Upcoming E21 fanatic

AC Schnitzer stuur

Post by Robbert »

Ik vroeg mij af wat de waarde is van het volgende AC Schnitzer stuur, ik heb dit stuur redelijk goedkoop op de kop kunnen tikken en nou heb ik op internet een beetje naar de waarde gezocht en ik kwam op de volgende site: http://www.rtsauto.com/e30-steering-wheel-options/
Hier praten ze over 1000 dollar, dit lijkt mij niet echt reël, maar wat is de waarde dan wel ongeveer?

Groeten Robbert

323baur
E21 VIP
E21 VIP

Re: AC Schnitzer stuur

Post by 323baur »

Ik denk dat het op ebay.de rond de 100 -150 euro zal opleveren, maar ik kan er natuurlijk naast zitten!
Je kan het natuurlijk gewoon proberen met een minimum prijs.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Robbert
Upcoming E21 fanatic

Post by Robbert »

Hmm ja dat zou kunnen, heb alleen nog nooit iets verkocht op ebay.
Het is volgens mij precies hetzelfde als een alpina of hartge stuur, alleen Schnitzer deed de stuurtjes dan met hout.
323baur
E21 VIP
E21 VIP

Post by 323baur »

Daarom heb ik het ook voor dezelfde opbrengst prijs 'getaxeerd'.
Tis wel uniek, dus wellicht dat dit juist meer, of juist veel minder (gevraagd..) opbrengt.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
uwbuurman
E21 VIP
E21 VIP
My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris

Post by uwbuurman »

het hart van het stuur is dus juist anders dan de alpina. Maar ja, de beste methode om prijs te bepalen is te koop zetten!
It's the man next door!

1978 BMW 323i
1980 BMW 528i maior restitutio
1987 BMW 325iA cabriolet
2006 BMW 320d touring High Executive
2015 BMW 320dA touring xDrive High Executive ///Msport