Bij de Eifeltrip is het vaste prik om een moment uit te kiezen om wat Testfahrten mee te pakken en dat is ook dit jaar weer gelukt, wat er in 2020 uit komt hebben wij al in actie gezien, o.a.:
2-serie Gran Coupe
M8 Competition Convertible (F91)
M2 CS
M3 (G80)
X6
Recente BMW spyshots
- uwbuurman
- E21 VIP
- Posts: 18637
- Joined: Fri Jun 12, 2009 4:49 pm
- My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris
- Location: Ljouwert
Re: Recente BMW spyshots
Hee, waar zijn die X3M en x4M? Maar was echt wel leuk. Reden ook nog een bosje taxi's en wat VAG spul, zoals een bentley coupe en cabrio rond in deze kringelwrap
- Jeroen
- Site Admin
- Posts: 29199
- Joined: Tue Sep 14, 2004 12:23 pm
- My E21(s): '81 323i Baur
- Location: The Netherlands
- Contact:
Re: Recente BMW spyshots
X3M en X4M is toch niet zo spannend, die zijn ook allang uit, zelfs in 'Competition' snit? Geloof dat ik die niet op de foto heb gezet. Die Bentleys wel idd en ook wat Porsche spul zoals de Panamera facelift en een bosje 992 mules. Niet heel erg spannend imo.
Regards/groeten, Jeroen
Re: Recente BMW spyshots
Wel bijzonder hoe de ene auto met een voorkant van papier machee rondrijdt en de ander alleen maar in zebrastreepjes. Ik zat trouwens nog naar de spiegels te kijken, daar zit ook niet echt een lijn in. Bij de M8 en de M3 is het een heeel klein pootje, maar de M2 heeft er dan weer twee. De andere zijn weer dikker, naja, het is ook maar waar je ook op valt :p
- Jeroen
- Site Admin
- Posts: 29199
- Joined: Tue Sep 14, 2004 12:23 pm
- My E21(s): '81 323i Baur
- Location: The Netherlands
- Contact:
Re: Recente BMW spyshots
De M-modellen hebben vanaf de intro van de F30 een soort dun zwevend pootje bovenaan. Dat zie je bij de M2 CS ongemaskeerd omdat de gewone M2 al uit is, dus dat detail is reeds bekend. Bij de M8 is de spiegel wat verder afgeplakt, volgens mij om hetzelfde detail te verhullen.
Meestal rijdt men maar met 1 testauto per model, maar met de M3 sedan waren 2 testauto's actief. Belangrijkste zichtbare verschil was de voorbumper, wellicht dat men nog de aerodynamica en koeling aan het vergelijken is. Die modellen beschikten beiden dan ook over uitgebreid afgeplakte bumpers en standaard spiegels, dikke kans dat men van de M3 nog wat details geheim wil houden.
Meestal rijdt men maar met 1 testauto per model, maar met de M3 sedan waren 2 testauto's actief. Belangrijkste zichtbare verschil was de voorbumper, wellicht dat men nog de aerodynamica en koeling aan het vergelijken is. Die modellen beschikten beiden dan ook over uitgebreid afgeplakte bumpers en standaard spiegels, dikke kans dat men van de M3 nog wat details geheim wil houden.
Regards/groeten, Jeroen