Gezien op Marktplaats of waar dan ook

Alléén E21! Auto's én onderdelen. Link: Adressen voor onderdelen
Post Reply
User avatar
Peter V.
E21 VIP
E21 VIP
Posts: 11992
Joined: Sun Mar 30, 2008 12:42 pm
My E21(s): '82 320/6
Location: Breda, Nederland

Post by Peter V. »

Hoi,

De 320 is zeker stevig geprijst. Om e.e.a. netjes te krijgen zul je er wat geld in moeten steken. Het interieur vind ik er wel bij horen, inderdaad het ziet er netjes uit maar het past ook in die kleurencombinatie.

Toch moet ik wel zeggen dat voor dat geld er zeker een mooiere te koop is, zij het waarschijnlijk met meer kilometers op de teller.

Gr Peter V


Gr Peter V.

.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.

BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F31, 2017 320dA EDE Luxuryline Mineral Grau.
User avatar
ArjenV
E21 starter
Posts: 21
Joined: Mon Mar 09, 2009 7:24 pm
Location: Zuid-Holland

Post by ArjenV »

Als we het over stevig geprijsde 320's hebben, doet deze aardig mee.. Maar volgens mij wel een betrouwbare aanbieder, die bekend staat om zijn goede auto's toch? http://500e.nl/bmw/ helemaaaal naar beneé scrollen.

Ahh als je daar toch op de site zit, check dan ook ff de 320i e30 :wink: , als je het over mooi hebt... en als je het over geld hebt.... :lol:

groeten,
-=e36 cabrio, e46 compact
-=ex e21 315, e30 323i
User avatar
Jeroen
Site Admin
Posts: 29247
Joined: Tue Sep 14, 2004 12:23 pm
My E21(s): '81 323i Baur
Location: The Netherlands
Contact:

Post by Jeroen »

Diegenen die op 20 maart 2005 bij de meeting in Roosendaal waren kennen de auto wellicht nog, van een vriend van me. Had toen 72.000 op de klok staan en alles werkelijk als nieuw. De auto is absoluut ongerestaureerd, origineel en roestvrij en zo puur als deze kom je ze maar weinig tegen. De prijs is flink, maar met een dergelijke showroomconditie misschien wel gewoon gerechtvaardigd.

Zijn 323i is recent ook via Marco Hof verkocht, was bijna in een identieke staat maar door dat 'bijna' (3 minimale plekjes), iets meer km's en een totaal gebrek aan opties was die auto zo ongeveer dezelfde prijs.
Regards/groeten, Jeroen
Nils
E21 Fanatic
Posts: 346
Joined: Tue Dec 21, 2004 12:11 pm

Post by Nils »

Dat is inderdaad een superauto, Jeroen z'n kennis heeft mij speciaal nog even laten kwijlen :wink:
Nils.
BMW E36 320iA coupé (1992)
r@n-d
E21 Pro
Posts: 601
Joined: Fri Mar 06, 2009 10:15 pm
Location: Zeeland (N.Br)

Post by r@n-d »

En dat intieur is letterlijk kots groen
Kortom: nou nee.
Ik vind het persoonlijk ook een spuuglelijke kleur, en zou het gelijk vervangen.
En bedankt.... hahahah.... je moest eens wete hoe mooi het is... en in prima conditie is t al helemaal mooi... haha..
Gr. Randy

e21; resedagrün metallic; 320/6; Solex 4A1; 1978
e36; donkerblauw; 325i; 1992
f36; saphirschwarz metallic; 435xd; 2016
User avatar
Nick1984
E21 VIP
E21 VIP
Posts: 1756
Joined: Fri Aug 15, 2008 6:08 pm
Location: Kasterlee Belgium

Post by Nick1984 »

http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... bbers.html

iemand die deze kent???

de prijs valt precies nog goed mee...
[img]https://i.imgur.com/NwLeGXT.jpg[/img]
User avatar
ArjenV
E21 starter
Posts: 21
Joined: Mon Mar 09, 2009 7:24 pm
Location: Zuid-Holland

Post by ArjenV »

ja ziet er mooi uit man... wilde hem net toevoegen als link hier! Voor die prijs kan je toch niet verwachten dat er "alleen wat met de caburateur is" ?

Anders zeg ik, als je m zoekt, doen! :lol:
-=e36 cabrio, e46 compact
-=ex e21 315, e30 323i
User avatar
323baur
E21 VIP
E21 VIP
Posts: 11765
Joined: Fri Jan 12, 2007 8:44 pm
Location: the Netherlands, Houten
Contact:

Post by 323baur »

Of deze...speciaal voor Nils:

http://link.marktplaats.nl/261354131
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
User avatar
Jeroen
Site Admin
Posts: 29247
Joined: Tue Sep 14, 2004 12:23 pm
My E21(s): '81 323i Baur
Location: The Netherlands
Contact:

Post by Jeroen »

Nick1984 wrote:http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... bbers.html

iemand die deze kent???

de prijs valt precies nog goed mee...
Ik dacht eerst even aan een andere witte Baur, maar nee die was 't niet. Deze eerder ooit al wel es voorbij zien komen op MP ofzo, maar nog niet live gezien geloof ik. Is lastig beoordelen zo maar zo ook een facelift koets kunnen zijn. Met 320/6 auto niet heel bijzonder, maar als er een harde koets staat met goed dak, nette leren Recaro's etc lijkt 'ie niet te duur, kun je nog wel wat werk aan de motor voor hebben zeg maar.
Regards/groeten, Jeroen
Rogier1975
Newbee
Posts: 5
Joined: Wed Jul 08, 2009 9:44 pm
My E21(s): None yet

Post by Rogier1975 »

Dag auto/BMW-liefhebbers.

Ben nieuw hier, zal met tzt nog netjes voorstellen. Kort hier: ooit géén E21 gekocht maar een Citroën GSA X1 (korte 5-bak ;-)). Tot 2 maanden geleden altijd Zuid-Europees gereden, maar nu toch een 320i E91 voor de deur 8)

Kijk nu ook met schuin oog weer naar de E21, blijft zo klassiek/prachtig. Kwam toevallig deze bij De L'Est tegen

Lijkt me, als de basis hard is, toch leuk voor iemand? Deurtje en voorspatbord is bij de meeste jaren '70 wagens niet het grootste probleem dat je kunt hebben. Of zijn juist die onderdelen niet meer te vinden voor de E21? Ik wilde 'm jullie in ieder geval niet onthouden :-)
loentje
E21 VIP
E21 VIP
Posts: 2966
Joined: Mon Jun 02, 2008 10:52 pm

Post by loentje »

Tja is hier al een keertje ter sprake geweest, zal waarschijnlijk namelijk ook nog wel meer krom zijn aan de schade te zien!

groeten loentje
User avatar
Jeroen
Site Admin
Posts: 29247
Joined: Tue Sep 14, 2004 12:23 pm
My E21(s): '81 323i Baur
Location: The Netherlands
Contact:

Post by Jeroen »

Tsja een nette VFL 320 brengt 3-4K op, op het moment waarschijnlijk eerder richting 3K dan 4K.

Deze foto's zijn niet heel duidelijk, maar op andere foto's is de schade wat beter te beoordelen en dan zie je dat er iig een nieuwe dorpel in moet, en verwacht ik dat er ook nog wel werk zit aan de onderzijde van de a-stijl en de bodemplaat. Dan scherm en deur, zijkant spuiten. Totaal is in mijn ogen de schade al gauw 2000 euro. Als je dan kijkt wat de auto na zo'n operatie waard is, is 1750 euro, hoe goedkoop het ook lijkt en hoe jammer ook, al gauw te duur.

Maar okee, ik hoop dat de auto een handige klusser met lasapparaat vindt, dan kan het waarschijnlijk net aan uit. Maar een koopje wordt het op deze manier helaas nooit.

Evengoed dank voor de tip, en uiteraard: welkom hier!
Regards/groeten, Jeroen
User avatar
323baur
E21 VIP
E21 VIP
Posts: 11765
Joined: Fri Jan 12, 2007 8:44 pm
Location: the Netherlands, Houten
Contact:

Post by 323baur »

WElkom.. zelfs met dingen als een verleden met een GSA..(zei hij die een ami in de schuur had staan).

Ik vind de schade calculatie, als eerder besproken, echt aan de lage kant.
Dit kan echt alleen maar tegenvallen - komt qua waarde niet goed.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Rogier1975
Newbee
Posts: 5
Joined: Wed Jul 08, 2009 9:44 pm
My E21(s): None yet

Post by Rogier1975 »

Had 'm net al op MP gespot ook, met iets treffender beeld van de schade:
http://link.marktplaats.nl/256982328

Da's niet alleen een spatbord en een deur:
- dorpel
- motorkap
- richten

Oef, dan moet je zelf wel héél veel kunnen/willen om dat recht te breien ja. De DeLest plaatjes zelf zijn zo bijna een prestatie, zo keurig ;-)
loentje
E21 VIP
E21 VIP
Posts: 2966
Joined: Mon Jun 02, 2008 10:52 pm

Post by loentje »

ik denk ook altijd, waarom doen ze het zelf niet als het zo simpel is, levert ie veel meer op!

groeten loentje
Post Reply