was dat niet die Zwitser die zn oude Baur zocht en die niet kon vinden? Daarna zijn moeder wilde ombrengen omdat die die Baur heeft verkocht???? Zie verhaal.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Vandaag een olie en filterwissel gedaan op de e21 .. Hij heeft na de alpen niet meer op deze olie gedraait enkel deze morgen even laten warmdraaien .. na een weekje of 5 stilstaan weer van de eerste tik draaien
Gisteren nog maar eens een e30 ardennendagje gedaan met men maatje Ronny .. tijdens de dagtrip een héél klein waterlekje opgemerkt onderaan de thermostaat. Dit ook maar gelijk aangepakt vandaag, boosdoener bleek een defekte spanring te zijn .. regeling draaide dol .. nieuwe erop en klaar.
Gisteren de E30 verder gaan poetsen. Al wat foto's gemaakt en ze ziet er al een stuk beter uit.
Toch wel gezien dat er aardig wat gekloot is aan de lak. Sommige dingen wist ik al maar er zijn dingen die aangeven dat er al wat geplamuurd is (niet voor roest maar wat anders ben ik bang).
*Jammer genoeg de waas van de lens afgepoetst na deze foto's
Nu nog spullen bestellen bij colourlock voor het interieur.
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot grau metallic uit Sicilië.
BMW E87, 2006 130i Titansilber metallic.
BMW E60, 2006 525d Silbergrau metallic
Ik ben ook blij met mijn kapje, is tenminste weer helemaal waterdicht en dat is wel makkelijk hier in nl!!
Heb hem alleen nog niet opengehad dat ga ik van de week eens proberen en dan geef ik Dennis een positieve recensie op mp.
Daarna ga ik mijn cabrio ook wat verder afmaken. Leer nog een keer goed behandelen, poetsen. En ik heb al gespoten 15" bbs klaar liggen die eronder mogen!
Ook hier op 't forum mogen dergelijke ervaringen gedeeld worden hoor, alleen nog even bewerken dattie ook Baur dakjes doet, wie wil proefkonijn zijn?
Verder ziet de cabrio er netjes uit hoor peter, en misschien moet 'ie die wielen wel gewoon houden als ///M edition!
Vandaag verder weinig aan het doen, zit er wel over te denken om as zondag naar Aviodrome te gaan -als het weer meezit- voor een doorgaans erg leuke Dakota Sunday...
@Jeroen, Aviodrome ben ik eigenlijk nog nooit naartoe geweest. Misschien deze vakantie toch maar eens gaan doen met de Kids.
Die wielen laat ik er ook maar onder. Alleen deze winter ze een keer laten stralen, bijwerken en spuiten/coaten. Ik moet er alleen nog een goed adres voor vinden. Net werk tegen normale tarieven dan uiteraard!
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot grau metallic uit Sicilië.
BMW E87, 2006 130i Titansilber metallic.
BMW E60, 2006 525d Silbergrau metallic
Wat Aviodrome betreft, vind zelf het museum aardig, maar niet bijzonder. Leukst is wel als je de combi kunt maken met een evenement als een Dakota Sunday oid (even kijken op www.aviodrome.nl en www.dutchdakota.nl ) dan is er zat te zien, vliegt er zat af en aan en sta je soms letterlijk tussen de startende oudjes, erg leuk.
@ Buurman, Vermoedelijke oude schades etc is aannemelijk aangezien in het midden van een portier en voorscherm niet zomaar spontaan roest ontstaat. Ik heb van binnen nog niets verwijderd om te checken trouwens. Verder ben ik al best tevreden hoor. Nog wat rammeltjes opzoeken en wachten op lekker weer om te rijden.
Wat betreft aviodrome en dakota-sunday........ Dat lijkt me wel wat.
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot grau metallic uit Sicilië.
BMW E87, 2006 130i Titansilber metallic.
BMW E60, 2006 525d Silbergrau metallic
deurtje en voorscherm vervangen is op termijn wel te doen, als de cas onderhuids maar goed is! Lijkt me echt heerlijk, een e30 cabriolet!! Die van jou ziet er ook nog eens lekker uit met de kleur en opties