Remy: zwarte 323i 2.7i 1981

Post Reply
Groentje_me
E21 VIP
E21 VIP
Posts: 971
Joined: Tue Nov 29, 2011 8:54 pm
Location: Steenwijkerwold, the Netherlands

Re: Remy: zwarte 323i 2.7i 1981

Post by Groentje_me »

Gefeliciteerd Remy, mooiere aankoop kan ik me niet voorstellen! Geniet ervan en hou m heel!


Groeten Jan Groen

- BMW e21 320/6 Alpinweiß
- BMW e21 318i Alpinweiß
- BMW e21 318i Baur Opalgrün
- BMW e21 323i Phönix (under construction)
- BMW e30 325i Cirrusblau
User avatar
Remy
Upcoming E21 fanatic
Posts: 174
Joined: Mon May 21, 2012 11:04 pm
My E21(s): 323i 2.7 Schwarz '81
Location: GLD NL

Re: Remy: zwarte 323i 2.7i 1981

Post by Remy »

Bedankt voor de reacties, koesteren is mijn plicht! MIjn 320/6 heb ik altijd goed onderhouden maar dit vraagt perfectie.
Groentje_me wrote:Gefeliciteerd Remy, mooiere aankoop kan ik me niet voorstellen! Geniet ervan en hou m heel!

Ik ook niet Jan, alles moest wijken! Bedankt
E36 Compact 323ti '98 Avus Blau
E36 Compact 316i M '99 Schwarz
E21 320/6 '82 Opal Grun Edition E
E21 320/6A '82 Opal Grun
E21 323i 2.7i '81 Schwarz :-)
User avatar
Remy
Upcoming E21 fanatic
Posts: 174
Joined: Mon May 21, 2012 11:04 pm
My E21(s): 323i 2.7 Schwarz '81
Location: GLD NL

Re: Zwarte 323i 1981 "Restauratie"

Post by Remy »

pattam2009 wrote:
Peter V. wrote:De schaalverdeling van een 320/6 en 323i is gelijk maar er zit wel degelijk een andere "code" op. Dit is de aanpassing m.b.t. de keuze van diff.
Oke duidelijk Peter :thumbsup
Dus ik kom niet weg met een W=0808 EG tellerunit? Om mijn afwijking te verhelpen? Er staat er namelijk 1 op Marktplaats

Edit: mijn gedachten zijn alweer veranderd. Ik wil gewoon een 323i unit....

@ite jij wist een adres om mijn tellerunit te laten repareren. Heb je meer info?
E36 Compact 323ti '98 Avus Blau
E36 Compact 316i M '99 Schwarz
E21 320/6 '82 Opal Grun Edition E
E21 320/6A '82 Opal Grun
E21 323i 2.7i '81 Schwarz :-)
User avatar
Wondermike
E21 Master
Posts: 7012
Joined: Sun Oct 28, 2007 8:37 pm
My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i)
Location: Oudendijk (NL)

Re: Remy: zwarte 323i 2.7i 1981

Post by Wondermike »

Ik heb nog wel een 323i km teller liggen dacht ik.

Maar dat lost niet al je afwijkingen op hoor :mrgreen:
So many cars, so little time
User avatar
323baur
E21 VIP
E21 VIP
Posts: 11757
Joined: Fri Jan 12, 2007 8:44 pm
Location: the Netherlands, Houten
Contact:

Re: Zwarte 323i 1981 "Restauratie"

Post by 323baur »

Remy wrote:
pattam2009 wrote:
Peter V. wrote:De schaalverdeling van een 320/6 en 323i is gelijk maar er zit wel degelijk een andere "code" op. Dit is de aanpassing m.b.t. de keuze van diff.
Oke duidelijk Peter :thumbsup
Dus ik kom niet weg met een W=0808 EG tellerunit? Om mijn afwijking te verhelpen? Er staat er namelijk 1 op Marktplaats

Edit: mijn gedachten zijn alweer veranderd. Ik wil gewoon een 323i unit....

@ite jij wist een adres om mijn tellerunit te laten repareren. Heb je meer info?
Yup Casu Utrecht/ nieuwegein. Fijn adres.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
User avatar
Remy
Upcoming E21 fanatic
Posts: 174
Joined: Mon May 21, 2012 11:04 pm
My E21(s): 323i 2.7 Schwarz '81
Location: GLD NL

Re: Remy: zwarte 323i 2.7i 1981

Post by Remy »

Wondermike wrote:Maar dat lost niet al je afwijkingen op hoor :mrgreen:


Haha, Ik wil ook niet van al mijn afwijkingen af!
323baur wrote: Yup Casu Utrecht/ nieuwegein. Fijn adres.
Bedankt Ite, ik ga informeren wat het kost om de originele unit te laten repareren.
E36 Compact 323ti '98 Avus Blau
E36 Compact 316i M '99 Schwarz
E21 320/6 '82 Opal Grun Edition E
E21 320/6A '82 Opal Grun
E21 323i 2.7i '81 Schwarz :-)
User avatar
323baur
E21 VIP
E21 VIP
Posts: 11757
Joined: Fri Jan 12, 2007 8:44 pm
Location: the Netherlands, Houten
Contact:

Re: Remy: zwarte 323i 2.7i 1981

Post by 323baur »

Ik was meen ik rond de euro 100,- kwijt, inklusief ijking.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Post Reply