Auto verzekering en taxatie

User avatar
323baur
E21 VIP
E21 VIP
Posts: 11758
Joined: Fri Jan 12, 2007 8:44 pm
Location: the Netherlands, Houten
Contact:

Re: Auto verzekering en taxatie

Post by 323baur »

Plus 1!

Ik kan niet genoeg benadrukken dit zeer zorgvuldig te regelen.
Geloof me. Met een goede geaccepteerde taxatie zit je heel comfortabel bij een schade.


Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
User avatar
Manitoba
E21 VIP
E21 VIP
Posts: 2380
Joined: Sun Mar 18, 2012 11:47 am
My E21(s): '80 323i, 5-speed manual Kastanien rot
Location: Utrecht area, the Netherlands

Re: Auto verzekering en taxatie

Post by Manitoba »

loentje wrote:zijn er al ervaringen bekend met Steijn, heb voor twee van mijn autos bij hem een afspraak gemaakt.


groeten loentje
Ik heb alleen maar goede ervaringen met Steijn. Zij hebben 2 jaar geleden ook mijn e21 getaxeerd, weten bovengemiddeld veel van de e21 en doen een serieuze taxatie. Ik was ook blij met het taxatierapport, ziet er goed verzorgd en onderbouwd uit met nog heerlijk ouderwets afgedrukte foto's er op geplakt. Wat mij betreft een aanrader, Steijn Taxaties.

Greetz,
Walter.
User avatar
Wondermike
E21 Master
Posts: 7012
Joined: Sun Oct 28, 2007 8:37 pm
My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i)
Location: Oudendijk (NL)

Re: Auto verzekering en taxatie

Post by Wondermike »

Ik heb twee keer van Steijn gebruik gemaakt en was erg tevreden over de door hun uitgevoerde taxatie. En inderdaad een knap rapport wat ze leveren.
Wel kwam bij de technische dag naar voren dat in vergelijking met andere auto's mijn auto eigenlijk laag was getaxeerd, een echte reden konden we niet bedenken.

Net voor de Alpen Tour moest ik de 323i opnieuw laten taxeren en dat lukte niet meer tijdig bij Steijn (mijn schuld) en ik heb hem nu bij een ander laten taxeren.
Ik had het idee dat deze taxateur minder kennis (of feeling) met de E21 had en moest hem overtuigen van de waarde van een aangeklede E21 323i Baur. Uiteindelijk is de auto nu op een redelijk bedrag getaxeerd maar eigenlijk nog te laag naar mijn zin. Het rapport laat wat steken vallen waarbij veel opties zijn weggelaten maar wel mijn brandblusser wordt genoemd. :bag Ow ja en ik moest hem zelf printen.... De 320/6 Baur werd daarintegen weer veel hoger getaxeerd dan ik had gedacht.

Goed voor 3 jaar is het weer geregeld maar de volgende keer wordt het weer Steijn en dat is zeker! :thumbsup
So many cars, so little time
Post Reply