normaal zou ik met dit soort ruit rubbers ook geen kit gebruiken maar er zat allemaal tja kit achtig spul tussen, beetje hard geworden grijs spul, wat wat dit dan?Jeroen wrote:Géééééén kit! Verder nog vragen?
groeten!
normaal zou ik met dit soort ruit rubbers ook geen kit gebruiken maar er zat allemaal tja kit achtig spul tussen, beetje hard geworden grijs spul, wat wat dit dan?Jeroen wrote:Géééééén kit! Verder nog vragen?
indeed siliconen is een hell voor een spuitbedrijf, ik heb geinformeerd voor nieuwe rubber ed, echter gaat me dat rond de 400 euro kosten, das me toch wat teveel, ik zet de ruiten terug in combinatie met chinese poep. dat lijkt me de beste optieLeonidas wrote:Gebruik (als je gaat kitten) siliconenvrije kit! siliconen en 2-componenten lak is drama! Geldt ook voor die spuitbussen met bumpercleaner etc...
ik zeg begin nu, winter duurt nog langThegs wrote:Erg leuk project, goed bezig dus. Valt me wel weer op, de winter valt in en gelijk gaan een boel auto's uit elkaar om er iets leuks van de maken. Moet ik er volgend jaar ook maar aan geloven dan?