Schroefset
Schroefset
Ik heb even rond gekeken op het internet, maar ik kan nergens een schroefset vinden voor een e21. Heeft iemand een adres waar je een leuk verlagingssetje kunt bestellen?
- uwbuurman
- E21 VIP
- My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris
Re: Schroefset
Schroefset? gewoon standaardverlagingsveren eronder! Kijk maar even in het draadje van Pattam of Arnold bij het 6 cilinder register. daarnaast staat hier een heel topic speciaal gewijd aan veren/dempers: het grote HR en bilsteintopic ofzo...
- e-einundzwanzig
- E21 Pro
- My E21(s): '82 318i manual
Intrax (uit nederland) maakt schroefsetjes voor de e21 hoor... Bilstein doet dit ook, en dan heb je nog de GAZ schroefsetjes uit engeland.
Je zult echter je voorpoten moeten opsturen, zodat de bovengenoemde bedrijven er een complete schroefset van kunnen maken..
Martin
Je zult echter je voorpoten moeten opsturen, zodat de bovengenoemde bedrijven er een complete schroefset van kunnen maken..
Martin
I took the corner at high speed, came in the ditch, drove straight through a garden, flipped over 4 times and then I lost control of my steering-wheel!
- e-einundzwanzig
- E21 Pro
- My E21(s): '82 318i manual
tja, wat is beter... als je je auto serieus wilt verlagen of als je de auto voor de racerij wilt gebruiken, zijn schroefpoten toch beter! (denk ik
)
ik ben wel met je eens dat bilsteins met bijv. H&R beter zijn voor gewoon straatgebruik...
Martin

ik ben wel met je eens dat bilsteins met bijv. H&R beter zijn voor gewoon straatgebruik...
Martin
I took the corner at high speed, came in the ditch, drove straight through a garden, flipped over 4 times and then I lost control of my steering-wheel!
- Jeroen
- Site Admin
- My E21(s): '81 323i Baur
Een mooie schroefset en de boel uitwegen zoals dat oa bij Intrax kan is idd erg leuk voor circuitgebruik, trackdays enzo, maar voor op straat kun je met fatsoenlijke dempers en verlagingsveren al prima uit de voeten. Zijn de schokdempers nog goed en verlaag je niet teveel, dan ben je voor de kosten van een setje veren en montage wellicht al klaar. Wel zowel voor als achter de toplagers controleren op speling, uitscheuren etc.
Regards/groeten, Jeroen
Met een schroefset rijden op openbare wegen is gewoon een klotezooi. Dit kan ik je zeggen uit ervaring met mijn ex-Golf 1 cabriosletje.
E28 525e
MB 500 SEC V8
MB 500 SEC V8