Samen met andere eigenaren nemen we wel maatregelen, maar de sjonnie's onder het publiek negeren die gewoon en verwijderen afschermingen en aflintingen om un van bleerpijpen voorziene vierwielers maar kwijt te kunnen. Tja, volgend jaar gaan we ons maar weer wat harder opstellen. Ik denk een beetje aan een Tiger IIB van 68 ton met zón mooi 88mm kanon en een paar hakenkruizen erop. Naja, eerst maar even een brief opstellen, want dit loopt de spuigaten uit. !!
Nuff said.
Verder best wel een leuke dag gehad. Vanochtend met mijn broer mee geweest naar Hengelo. Hij had een uitnodiging om in een nieuwe S6 Avant te rijden en hij vroeg of ik zin had om mee te gaan. Ik moet eerlijk zeggen dat dit een positieve ervaring was. De auto deed mij denken aan mijn 530iT, maar dan met anabole steroïden (V8 biturbo). Een deel daarvan is natuurlijk nodig voor het hogere wagengewicht en de vierwielaandrijving, maar dan blijft er nog genoeg over om als Hannibal Lecter op des heren wegen te kunnen rijden. Daar waar de S6 overtuigt op comfort, veilig weggedrag en absolute snelheid, miste ik de speelsheid van bijv. een M5. Wat dat betreft kan ik de S6 niet echt sportief noemen, maar wel een hele goede all-rounder voor dagelijks gebruik. Voor mij persoonlijk een beetje te..... en ook al is het hier vloeken in de kerk; de S6 waar ik vandaag een stukje in heb mogen rijden is zeker geen verkeerde auto.
Gisteravond nadat we terug uit Drente waren zag ik op mijn mail een berichtje van Blackstone met vier PDF'jes. Die kwam wat vroeger als verwacht en die vier PDF'jes gaan meteen over vier auto's en dat geeft weer food-for thought. Vooral nieuwe inzichten die ik nu aan het verwerken ben. Verder vandaag nog wat voorbereidingen aan de E34S gedaan voor de Eiffeltoertocht, maar dat is meer voor mijn ///M en ///M's projecten draadje.