uwbuurman wrote:Bak- en diff olie waren dan ook wel 20 jaar oud, Michel? Mooi dat het de goede kant op gaat! Wanneer begin je aan de andere?
Minimaal 20 jaar koos maar ik denk nog ouder....
De andere 02, daar heb ik weinig tijd (en geld) voor, ik ben erg druk geweest de laatste maanden om de bruine Touring weer rijdbaar te maken met de deadline van de Bavaria Tour als stok achter de deur.
Al met al is dit mee gevallen en heb ik nu een maandje las pauze. Motorblok ligt bij ESA, opgeboord naar eerste overmaat en de kop is afgeperst, gevlakt en heeft nieuwe klepgeleiders. Verder komen er af en toe doosjes binnen met onderdelen of moet ik even naar zeeland voor deeltjes die niet in doosjes passen. Ik ben dus wel aan het verzamelen en ben tussendoor aan het inventariseren wat ik heb, wat de staat is en wat ik allemaal mis. De tii lag grotendeels uit elkaar toen ik hem ophaalde en ik ben blij dat ik de bruine 02 als eerste gedaan heb en nu een voorbeeld heb hoe alles straks weer opgebouwd moet worden.
Na de Bavaria Tour hebben Ans en ik nog een paar dagen vrij en als de auto het dan nog doet steken we weer over naar Italië. Daar hoort natuurlijk weer een soort route bij waar weer tijd in gaat zitten. Hotels zoeken we onderweg wel op. Deze keer gaan we naar het meer van Molveno voor 1 of 2 nachtjes en dan retour Nederland. Wel met een dubbel gevoel want het liefst doen we dit soort ritjes met de Baur en met de kap omlaag.
Dan ben ik ook nog druk met de voorjaarsrit maar die is gelukkig bijna achter de rug. Zondag gaan Sven en ik hem proefrijden
Dan staan er ook nog wat todo's op het lijstje van de andere auto's maar ik denk dat het aantal tekens per post niet groot genoeg zijn om dat allemaal hier neer te zetten.