Vanavond de benzineleidingen gemonteerd, vermits ik een retour ga nodig hebben moest ik een extra leiding trekken.
Volgende stap is een steun maken voor de brandstofpomp, vermits ik geen drukaccumulator nodig heb ga ik de originele niet gebruiken.
Verder zoek ik nog motorsteunen voor een M10 blokje, zijn er betere alternatieven dan origineel? die zijn wat slap naar mijn goesting...
Nu ben ik een tijdje terug een "rear strut bar with battery holder" tegen gekomen hier, ik dacht dat Gedzor ze had gemaakt.
Maar ik kan hem zelfd niet meer vinden op het forum, is die verwijdert?
Voor mijn KMS te installeren, en mijn luchtfilter kwijt te kunnen kan ik het plekje waar nu de batterij staat goed gebruiken.
Zodus batterij moet in de koffer (ook gelijk een iets betere gewichtsverdeling).
Weet iemand nog een alternatief? Anders zal het zelfbouw worden...
Ook zoek ik nog een radiator met elektrische fan...
Voor de exacte bepaling BDP op de graad na, en even ter controle van de ingewanden moest de kop er toch even af...
Een klein roetlaagje op de zuigers en de kop, maar niets abnormaals voor een motor waarvan de zuigerveren nog niet 100% zijn ingelopen.
Ik ben tevreden.
Het enige wat ik heb ontdekt is dat de nokkenas 304° is ipv 308°, maar dat vind ik zeker niet erg...
Nick1984 wrote:Nu ben ik een tijdje terug een "rear strut bar with battery holder" tegen gekomen hier, ik dacht dat Gedzor ze had gemaakt.
Maar ik kan hem zelfd niet meer vinden op het forum, is die verwijdert?
Niemand die hier meer van af weet? Dan vrees ik dat het zelfbouw zal worden...
De achteras kan er bijna onder.
Ik heb het diff provisoir gemonteerd, maar weet er iemand hoe de cardans juist moeten zitten?
Halverwege zit er een kleine gleuf in de cardan, moet die naar het diff gericht zijn of naar de naaf?