Nooit gedacht maar toch gelukt om een klassieke BMW te kunnen kopen, ik ben nu een jaar of 3 met de auto liefhebberij bezig en rij op het circuit met een suzuki baleno (niet de spannenste auto) , en altijd gedroomd van een Klassieke BMW waarmee ik dat ook kan doen, maar een leuke auto voor de mooie dagen op de weg trekt me ook wel steeds meer dus het zal een combi build worden
Wellicht hebben de koopjes jagers deze E21 ook op MP zien staan heeft een hele tijd te koop gestaan, en dat is niet zonder reden. Het exemplaar heeft bijzonder veel roest, maar stond 10 km van thuis dus wel de moeite waard om te gaan kijken en toch verleid om hier aan te beginnen,

Mijn eerste stap zal zijn om te kijken na het strippen of de auto met mijn hobby skills überhaupt nog te redden is, heb intussen best wat las ervaring maar het zal een hele uitdaging worden vermoed ik,
Lijkt me leuk om dit allemaal vast te leggen en te delen met jullie fanatieke liefhebbers, en ik zal ongetwijfeld veel vragen hebben waar iemand miss een antwoord op heeft,
Op dit moment staat de ruimte die ik huur vol met de suzuki spullen, maar ook autoambulance en die kan ik rechtop zetten zodat ik kan starten aan dit project, met een week of 2 a 3 zal ik beginnen met volledig strippen en de schade in kaart brengen....
Mochten er liefhebbers zijn voor wat interieur spullen, ik wil er toch een lege kale motorsport auto van maken, wellicht kan je dan iets overnemen,
Jullie zien binnenkort meer