kilometertellerverlichting
- mama's auto
- E21 starter
- My E21(s): 315 1982 pustagroen
Re: kilometertellerverlichting
zo even een oud topic opgezocht. Ik wilde dus ook de tellers eruit halen omdat 1) de snelheidsmeter/km-teller het niet meer doet en 2) ik 2 kapotte lampjes wil vervangen.
Welnu, ik lees hier dat je EERST de km-teller kabel los moet halen. Dat heb ik niet gedaan, gisteren. Zou het daarom zijn dat ik de unit niet naar voren geduwd krijg? Hij zit wel los maar komt toch niet er uit. En ik durf niet hard te duwen en heb de hamer ook nog niet ter hand genomen. (hoewel het niet veel scheelde na een half uur schuin op mijn rug half op de stoel omhoog gekeken te hebben...
Welnu, ik lees hier dat je EERST de km-teller kabel los moet halen. Dat heb ik niet gedaan, gisteren. Zou het daarom zijn dat ik de unit niet naar voren geduwd krijg? Hij zit wel los maar komt toch niet er uit. En ik durf niet hard te duwen en heb de hamer ook nog niet ter hand genomen. (hoewel het niet veel scheelde na een half uur schuin op mijn rug half op de stoel omhoog gekeken te hebben...

M'enfin...
Kilometerteller kabel moet los, en je stuur moet eraf anders ga je hem er niet schadevrij uitkrijgen
- Jeroen
- Site Admin
- My E21(s): '81 323i Baur
Ik leg altijd nog even een lapje over de kap van de stuurkolom, tegen het beschadigen.
Regards/groeten, Jeroen