Hier de trotse eigenaar! Ik zet het draadje graag voort, goed idee en bedankt voor de aanpassing. Staat mooi: Remy zwarte 323i 2.7i.
Vorige week dinsdag heb de "zwarte 323i 2.7i" opgehaald bij Patrick. Wij hebben afgesproken bij Jack van Classic Car Taxaties, om eerst een taxatie uit te laten voeren zodat ik haar direct goed kon verzekeren. Jack zag ook de schoonheid en heeft de taxatiewaarde bepaald op een fractie onder de vraagprijs. Afgelopen weekend heb ik het rapport ontvangen, alle credits voor Patrick:
"Op zeer professionele wijze met oog voor top kwaliteit en duurzaamheid en zonder enige vorm van kosten besparing en met gebruikmaking van veel origineel BMW onderdelen / plaatwerk volledig tot in detail “body-off” gerestaureerde en licht gemodificeerde auto. Auto verkeerd uit alle oogpunten in absolute top staat en is zeker een collectors item. Referentie waarde / conditie bepaling : Eurotax - InterClassic conditie 1- Optisch en technisch in vrijwel Concoursstaat".
Hierna zijn we naar het huis van Patrick gegaan om de financiën en verzekering te regelen. Er stond een kratje met onderdelen klaar en erg leuk een setje blauwe kentekenplaten. Ik heb een stapel facturen mee gekregen, papieren van de auto en hoop foto's van de restauratie. Patrick had ook een leuk presentje voor me laten maken.
Toen kwam het moment, alles was geregeld alleen de overschrijving nog. Dat was begrijpelijk een moeilijk moment voor Patrick, zijn laatste ritje naar het Kentekenloket en terug. Bij het Kentekenloket waar Patrick veel komt vanwege zijn werk werd nog één keer gevraagd "Weet je het zeker?".....Thuis bij Patrick de laatste instructies gekregen en richting huis, op de snelweg direct op de foto gezet door een medeweggebruiker. Helaas is het niet droog geweest op de terugweg. Thuis aangekomen heb ik haar in de garage gezet naast de "zwarte vw cabrio 1600LS" van mijn vader, mooi setje samen.
pattam2009 wrote:Prima wat mij betreft.

En Remy!! Wanneer kunnen we de eerste plaatjes verwachten vanuit de nieuwe omgeving?
Binnenkort op een mooie dag ga ik een aantal foto's maken, en lekker sturen dat heb eigenlijk nog niet gedaan.
Patrick bedankt voor de prettige afhandeling en we houden contact!