Onderstussen veel bezig geweest met schuren... En om eerlijk te zijn ben ik dat behoorlijk zat, 75% heb ik met de hand gedaan en dat voel je wel als je een hele auto doet.
Gelukkig wist ik iemand met een schuurmachine waar ik gebruik van mocht maken

Afgelopen week niet heel veel gedaan ivm school, veel verslagen ingeleverd en moeten maken enzo. Maar ik had vorige week toch een gaatje gevonden in mijn planning om mijn motor ruimte te spuiten, ja spuiten met een luchtpistool. Het is even lastig om eraan te wennen en om het pistool goed af te stellen maar, het resultaat mag er zijn al zeg ik het zelf. Na diverse lagen verf meteen maar mijn motor + v-bak erin gehangen. Ik deed dit in mijn eentje, achteraf niet moeten doen... dus liep de motorruimte wat lak schade op welke weer hersteld zijn.
Mijn motor heeft de e30 carterpan, de L vormige, dus die klapte een aantal keren tegen mijn accubakje aan

Gister avond tijd gevonden om mijn ruitenwisservloeistof reservoir schoon te maken en te monteren, zo ook de zekeringenkast. En dat ziet er dan toch een stuk beter uit dan een lege motor ruimte.
En misschien wel het beste van dit alles is dat ik via Jan G. nog een nette type 1 buienspiegel heb weten te bemachtigen

Ik hoop in de kerst vakantie een heel eind te komen zodat enkel de remmen nog eronder gezet hoeven te worden, en daarna meteen kunnen gassen.
hier één foto van de motorruimte:

note* De verf is enkel verdund en aangebracht zonder gebruikt te maken van een primer. En mijn motor moet ik nog afstoffen....
Mvg, Krijn