Ik ben bang van wel. Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat ik nu op dit moment daar totaal geen twijfel over heb. Ik weet nog niet hoe ik reageer als de Baur compleet is gerestaureerd?Stef 02 wrote:Toch niet de BAUR !!!Peter V. wrote:
Hier is dan geen twijfel en gaat de E21 ervoor weg mocht dat noodzakelijk zijn uiteraard.
nieuwe aanwinst , ook een sharknose
- Peter V.
- E21 VIP
- My E21(s): '82 320/6
Re: nieuwe aanwinst , ook een sharknose
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
Het is inderdaad jammer dat de kosten van E24's zoveel hoger liggen. Nieuwe wielkasten kosten geloof ik al net zo veel als een beetje E21.
De E24 van een collega van mij heeft mijn liefde voor sharknoses opgewekt, en een ritje op de parkeerplaats van mijn werk in die 635CSi was de aanleiding voor mij om met rijlessen te starten
Maar echt snel was dat ding niet, het viel een beetje tegen. Ik zou dan ook een E21 willen naast een E24, ik denk dat een E21 toch wel wat wendbaarder is dan zijn zwaardere grote broer.
De E24 van een collega van mij heeft mijn liefde voor sharknoses opgewekt, en een ritje op de parkeerplaats van mijn werk in die 635CSi was de aanleiding voor mij om met rijlessen te starten

Maar echt snel was dat ding niet, het viel een beetje tegen. Ik zou dan ook een E21 willen naast een E24, ik denk dat een E21 toch wel wat wendbaarder is dan zijn zwaardere grote broer.
- Jeroen
- Site Admin
- My E21(s): '81 323i Baur
Het punt met een E24 is dat ze nogal zwaar zijn en het qua agiliteit ook nog eens dik afleggen tegen een E28. Zoals Ite een sportieve stap voorwaart wil maken vraag ik me af of een M635 genoeg zal zijn. Misschien toch maar een B7...
Regards/groeten, Jeroen
- 323baur
- E21 VIP
Tis alleen dat mijn garage te klein is en mijn bankrekening eigenlijk ook wel een beetje erg.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.