Tussendoor nog even gekeken als me velgen krom waren.

En heb een set voorpoten op de post gedaan, verwacht ze over een maand terug

Ja dat wou ik net gaan vragen, heb je die binnenrand omgerold of niet? Hoe zit het trouwens met de totale omtrek van je velgen/banden? Dat lijkt kleiner dan standaard, maar ik kan me vergissen...315jurre wrote:Ziet er supergaaf uit man. Zo te zien is het net niet nodig om je wielkastrand om te rollen?
Dankje, het is nog niet nodig maar achter komen er nog spacers omdat de velgen bijna tegen de veren aankomen dus waarschijnlijk moet er nog wel gerold worden315jurre wrote:Ziet er supergaaf uit man. Zo te zien is het net niet nodig om je wielkastrand om te rollen?
Dankjewel, ben er zeer tevreden over en moet zeggen dat een bmw met bbs nooit verkeerd staat.bartgouda wrote:Ja dat wou ik net gaan vragen, heb je die binnenrand omgerold of niet? Hoe zit het trouwens met de totale omtrek van je velgen/banden? Dat lijkt kleiner dan standaard, maar ik kan me vergissen...315jurre wrote:Ziet er supergaaf uit man. Zo te zien is het net niet nodig om je wielkastrand om te rollen?
Nog bijna vergeten te zeggen dat het er echt heel vet uitziet! Niet iedereen hier zal er fan van zijn, maar ik vind het geweldig!
Ben de stuge goedkope tec-tuning en raceland schroefsetjes gewend maar GAZ is alles behalve.Peter V. wrote:Opgerekte banden is inderdaad niet mijn smaak.
Desondanks de verlaging en de looks van de wielen zijn machtig mooi. Heb je nog een beetje vering of is de auto nu zo stijf als een plank?
PS: De banden hebben toch een V-profiel? Ik denk dat ze dan draairichting gebonden zijn en dat wellicht linksvoor verkeerd zit. Het regenwater moet toch naar buiten worden gedreven?