eentje opgebouwd met Mercedes onderdelen

Viel mij ook op; waarschijnlijk zijn bij de laatste demper vervanging de lasmoffen gebruikt om midden-en einddemper te koppelen en dan is het verrekte lastig om die uitlaat recht te krijgen. Daarom heb ik schroefmoffen van 51mm toegepast. BMW levert deze niet en in de autohandel krijg je van dat pisbakken staal. Daarom heb ik ze van Audi betrokken. Deze zijn van fatsoenlijk edelstaal waardoor ze niet gaan roesten en het recht plaatsen van de uitlaatmoffen is kinderspel geworden.Wondermike wrote:Hmmm vervelend van de Baur, wordt nou toch wel een beetje krap.
En de 7 is natuurlijk een plaatje maar wel even de uitlaat recht hangen
Rest de vraag natuurlijk; 'wat heb je liever, een scheve uitlaat of een MB onderdeel aan je BMW'
Als daily rij ik een Mercedes (misschien niet lang meer), maar toch323baur wrote:Dank u!
Rest de vraag natuurlijk; 'wat heb je liever, een scheve uitlaat of een MB onderdeel aan je BMW'
Klopt! bloody forgotten!!Michiel e23 wrote:Viel me op toen ik gister achter deze vers gepoetste 735 reed dat waarschijnlijk een rubber van de middendemper los is.
Zag dat item nl. nogal laaag bij de grond hangen.
Enne.. dat Mercedes onderdeel komt er bij jou ook nog wel in