Zavit is vader geworden:-)
Re: Zavit is vader geworden:-)
Hier dan wat foto's van de baby's.
Vandaag moesten we naar de borstvoedingpraktijk dus gelijk maar even getest of zoonlief iets met dit model heeft.
Hij ging er huilend in, maar toen we eenmaal reden heeft ie als een prins geslapen.
Kortom, een slaapverwekkende auto.........?
Omdat meneer het zo fijn vond zijn we daarna ook maar even naar oma gereden voor een bezoekje.
Groet,
Zavit.

Vandaag moesten we naar de borstvoedingpraktijk dus gelijk maar even getest of zoonlief iets met dit model heeft.
Hij ging er huilend in, maar toen we eenmaal reden heeft ie als een prins geslapen.
Kortom, een slaapverwekkende auto.........?

Omdat meneer het zo fijn vond zijn we daarna ook maar even naar oma gereden voor een bezoekje.
Groet,
Zavit.

- Peter V.
- E21 VIP
- My E21(s): '82 320/6
Goed afgewerkt die kleine
Zoveel mogelijk in de E21 mee laten rijden en dan komt het helemaal goed.

Zoveel mogelijk in de E21 mee laten rijden en dan komt het helemaal goed.
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
- uwbuurman
- E21 VIP
- My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris
joh wat een bos haar heeft die kleine!!! leuk hoor! En zo mooi als 'ie daar ligt te pitten in de e21 

- Jeroen
- Site Admin
- My E21(s): '81 323i Baur
Leuk man! Past prima achterin, de komende jaren nog wel iig 

Regards/groeten, Jeroen
Jepz, en dinsdag gaan we weer rijden en dan een stukkie verder, naar Culemborg/Heukelum.
Tsja, die bos haar, daar moet ik het met Miekje ook nog even over hebben, want die heeft ie van een vreemde.......
Tsja, die bos haar, daar moet ik het met Miekje ook nog even over hebben, want die heeft ie van een vreemde.......

- Wondermike
- E21 Master
- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
Hoi Zavit, goed je best gedaan man met deze nieuwe wereldburger
Mocht je nog een keer tijd over hebben tussen de borstvoedingen in effe de raampees achter vervangen voor een verse.
Dat maakt je auto helemaal af

Mocht je nog een keer tijd over hebben tussen de borstvoedingen in effe de raampees achter vervangen voor een verse.
Dat maakt je auto helemaal af

So many cars, so little time
- Wondermike
- E21 Master
- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
Hohoo, ff rustig aan jongens !
Bedankt voor de mooie complimenten, ik had me er weliswaar fysiek en mentaal goed op voorbereid, extra getraind,ik was in topvorm.
Maar na de eerste keer was het raak.
Daarna nog wel enkele keren wat kruid verschoten om de conditie op peil te houden, maar helaas heb ik voor het eindresultaat niet heel veel werk hoeven te verzetten.
Trouwens, Michel, nu ik je toch spreek, heb jij misschien interesse in die linkervoorpoot die ik nog heb liggen ?
Groet,
Zavit.
Bedankt voor de mooie complimenten, ik had me er weliswaar fysiek en mentaal goed op voorbereid, extra getraind,ik was in topvorm.
Maar na de eerste keer was het raak.
Daarna nog wel enkele keren wat kruid verschoten om de conditie op peil te houden, maar helaas heb ik voor het eindresultaat niet heel veel werk hoeven te verzetten.
Trouwens, Michel, nu ik je toch spreek, heb jij misschien interesse in die linkervoorpoot die ik nog heb liggen ?
Groet,
Zavit.