sfeer tijdens clubmeetings
Re: sfeer tijdens clubmeetings
Ik kijk wel eens op dit forum en als ik dan zie dat er weer een meeting georganiseerd wordt, moet ik mezelf weer opladen en sleep mezelf er naartoe.
Het enige leuke aan zo'n meeting is de toertocht, dan hoef je niet met elkaar te praten.
Als ik dan eindelijk thuis ben na zo'n o zo vermoeiende dag, vond ik er weer niets aan en heb weer geen leuke mensen ontmoet.
Dat terwijl ik, denk ik, best grappig ben.
En ik heb wel haar, de foto van mezelf zegt genoeg.

Het enige leuke aan zo'n meeting is de toertocht, dan hoef je niet met elkaar te praten.
Als ik dan eindelijk thuis ben na zo'n o zo vermoeiende dag, vond ik er weer niets aan en heb weer geen leuke mensen ontmoet.
Dat terwijl ik, denk ik, best grappig ben.
En ik heb wel haar, de foto van mezelf zegt genoeg.

e21 323i
e21 alpina B6-2.8
e21 rear carrier- sold
.
e21 alpina B6-2.8
e21 rear carrier- sold
.
Arnold D wrote:Dat terwijl ik, denk ik, best grappig ben.
Het enige dat klopt wat je zegt...

Valt me trouwens wel op dat de vaste klik hier wel direct zo'n serieus topic als deze vol spamt zodra ze elkaar gevonden hebben

1978 BMW E23 733iA Banaan
2001 BMW E46 320i EXE
2001 BMW E46 320i EXE
- Jeroen
- Site Admin
- My E21(s): '81 323i Baur
Daar heb je wel een punt en dat is wellicht iets waar we wel eens over moeten denken. Ik heb recent een paar keer gehoord dat mensen wel meekijken, maar zich niet zo geroepen voelen om hier echt actief te zijn vanwege de 'in-crowd' ofwel de vaste club hier. Want veel topics leiden tot het nodige off topic en opmerkingen van de vaste club hier en dat werpt toch een zekere drempel op voor nieuwe toetreders. En ja, ik weet ook dat ik me daar net zo goed schuldig aan maak haha!
Misschien moeten we serieuze topics serieuzer gaan benaderen. Een bruikbaar antwoord, dat krijgt iedereen hier wel. Alleen met enige regelmaat met een boel wol er omheen. Wellicht moeten we dat iets meer beperken tot de off topic draadjes en zien we op die manier na verloop van tijd ook wat meer actieve nieuwe toetreders?
Misschien moeten we serieuze topics serieuzer gaan benaderen. Een bruikbaar antwoord, dat krijgt iedereen hier wel. Alleen met enige regelmaat met een boel wol er omheen. Wellicht moeten we dat iets meer beperken tot de off topic draadjes en zien we op die manier na verloop van tijd ook wat meer actieve nieuwe toetreders?
Regards/groeten, Jeroen
- Wondermike
- E21 Master
- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
Zonder dollen, ik baal ervan dat de dag van een meeting alweer voorbij is. Ik vindt het altijd bere gezellig en kijk al uit naar de volgende meeting.
Het maakt mij niet uit met wat voor E21 iemand komt, als tie maar komt.
Jeroen, je hebt gelijk. De vaste gasten weten wel hoe de vork in de steel steekt. Een newbee zou wel eens een verkeerde indruk kunnen krijgen.
Het maakt mij niet uit met wat voor E21 iemand komt, als tie maar komt.
Jeroen, je hebt gelijk. De vaste gasten weten wel hoe de vork in de steel steekt. Een newbee zou wel eens een verkeerde indruk kunnen krijgen.
e21 323i
e21 alpina B6-2.8
e21 rear carrier- sold
.
e21 alpina B6-2.8
e21 rear carrier- sold
.
Haha dit topic gaat alweer snel de verkeerde kant op!:P
Mijn ervaring tot nu toe is top! Ben naar de Sharknose Meeting geweest vorig jaar, en de Toerrit in Reeuwijk. Beide waren hartstikke gezellig!
Leuk een beetje ouwehoeren over dat oude wagentje waar we allemaal gek van zijn, en ook E30's en E23's enzo zijn gewoon welkom, en dragen alleen maar bij aan de sfeer!
Oh en er mocht zelfs een E36 316i sedan meerijden... Dat moeten we maar niet meer doen...

Mijn ervaring tot nu toe is top! Ben naar de Sharknose Meeting geweest vorig jaar, en de Toerrit in Reeuwijk. Beide waren hartstikke gezellig!
Leuk een beetje ouwehoeren over dat oude wagentje waar we allemaal gek van zijn, en ook E30's en E23's enzo zijn gewoon welkom, en dragen alleen maar bij aan de sfeer!
Oh en er mocht zelfs een E36 316i sedan meerijden... Dat moeten we maar niet meer doen...

- 323baur
- E21 VIP
Een hele vette +1 nogmaals.
Wellicht een hartelijk welkom aan de toetreders: come over en doe lekker mee.
Wellicht een hartelijk welkom aan de toetreders: come over en doe lekker mee.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
- Jeroen
- Site Admin
OK nou ik geloof dat we het wel aardig eens zijn, het kan best wat meer on topic blijven. Dat betekent natuurlijk wel dat ik zo links en rechts eens een reactie weg zal mikken om de boel een beetje schoon te houden. Dan kondig ik dat bij deze alvast aan, hoef ik dat niet elke keer toe te lichten hoop ik
Als we ons samen iets meer on topic gedragen gaat het zonder al te veel moeite helemaal goed komen!

Als we ons samen iets meer on topic gedragen gaat het zonder al te veel moeite helemaal goed komen!
Regards/groeten, Jeroen
En zo is het bij meetings ook... Iedereen doet water bij de wijn en zo is de Sfeer ontzettend fijn.
We hebben ook speciaal een off-topic lounge!
We hebben ook speciaal een off-topic lounge!
1978 BMW E23 733iA Banaan
2001 BMW E46 320i EXE
2001 BMW E46 320i EXE
- Jeroen
- Site Admin
Sja en die meetings, dat is altijd een feest! Ik kijk al helemaal uit naar de geplande toerritten, het weekend Eifel en natuurlijk de Sharknose Meeting. Dat soort evenementen zijn altijd weer veel te snel over. Nog een maandje en dan mogen we weer, en ik hoop in groten getale!
Regards/groeten, Jeroen
- Smartie
- E21 VIP
- My E21(s): 320/6 '78 rip
323i '78 wip - Location: Assen
Zelfs Franse meuk met een lekke band, mocht achteraan mee tuffen omdat de E21 geen remmen had. Nu wel weer (-:
Gezelligheid voorop zegmaar.
Gezelligheid voorop zegmaar.