Ik begreep

dat Remy al uitvoerig contact heeft gehad met Olivier en nadere info en de gegevens van een contactpersoon heeft gekregen. Remy, zou jij daarmee eens willen kijken of er een eigen standje te regelen is, of, en dat acht ik eenvoudiger, de deelnemers kunnen meeliften met een van de reeds ingeschreven clubs? Ondanks dat dit in de klassieke racerij een van de mooiste evenementen van Europa is en niet eens ver van huis, vrees ik dat het animo namelijk niet veel groter zal zijn dan wat we nu hebben.
De BMW clubstands waren de afgelopen jaren steeds in de La Source hairpin, een mooie en veilige plek, je zit ook nog eens bovenop de actie op de baan. Wat ik tot nu toe altijd gezien heb staat je auto daar echt wel veilig en wordt er door het publiek met respect met spullen omgegaan. Hotelletje nodig? Ik heb wel een mooie suggestie in de nabije omgeving waar je auto ook veilig staat, maar die wil ik niet openbaar maken. Stuur maar een PB als je een hotel zoekt. Kosten ca EUR 100 per nacht voor een tweepersoons kamer incl ontbijt.
Oh en hoe vaak kun je nou nog ergens een flink veld Groep C in actie zien... en dan is dit wel hun 'natural habitat' natuurlijk