Jeroen wrote:Ja, met name aan de kant van de flens op het uitlaatspruitstuk wil de boel door de warmte en leeftijd nogal eens goed roestig zijn en daar wil je niet dat de boel afbreekt want als je pech hebt kun je dan ook het uitlaatspruistuk gaan vervangen en de bouten van het uitlaatspruitstuk aan de kop gaan net zo lekker los. Misschien is het nog beter zelfs om even te zorgen dat je een mini-brandertje erbij hebt om de boel even roodgloeiend te stoken. En dan heel voorzichtig, heel rustig aan losdraaien...
De moeren van de voorpijp aan het spruitstuk gaan zo los bij Charlotte!
De gehele voorpijp tot aan de middendemper heb ik vervangen voor een nieuwe van de dealer (NOS)... Dus waar zat het bak en braadwerk dan? Denk dat dan de pijp van de middendemper dood is gegaan, voorpijp (downpipe) kan zeker te weten nog niet dood zijn...
Even zo goed blij om te horen (lezen) dat ze weer een jaar mee mag
PS je foto's kan ik niet zien zonder in te moeten loggen.. helaas geen accountje daar..

[url=http://www.sharknosemeeting.com/][img]http://www.sharknosemeeting.com/banner2.jpg[/img][/url]
E30/316/86
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/270640.html][img]http://images.spritmonitor.de/270640_5.png[/img][/url]