Zo weer even snel een berichtje na mijn vakantie. 3 weken vliegen voorbij zeg.
Heerlijk naar Istrie geweest wat heerlijk italiaans overkomt op de lokale bevolking na dan.
3500km achter de rug zonder problemen en gelijk het 10 jarige jubileum gevierd van onze Burstner caravan. Het lijkt nog net gisteren dat we hem bij de dealer ophaalde maar inmiddels ben ik dus ook weer 10 jaar ouder

Probleemloze en kwalitatief goede caravan en dat mag ook wel eens gezegd worden.
Veel leuke dingen gedaan en gezien, Porec en Rovinj zijn absolute aanraders en ook Pula heeft veel moois te bieden.
Ook het schiereiland Kamanjak bezocht en gevaren tussen de dolfijnen en zelfs een zeehond gespot. De kids hebben zich ook prima vermaakt (met de meiden....)
3 weken is zoals gezegd zo voorbij, de eerste week nog nodig om het grootste deel van mijn werk los te laten, de tweede week om alles los te laten en de derde week om echt weer relax te wezen.
Helaas moet je dan weer naar huis.
Volgend jaar weer naar Istrie? Nou dat denk ik niet, het is daar namelijk nogal warm. Heet is een beter woord en dat kan ik tot een bepaalde hoogte goed hebben maar niet als het voorbij die hoogte gaat.
En dat was het bijna iedere dag wel. Alleen tijdens het opruimen van de voortent

3 spetters water en een wolkje gezien en dat was het.
Verder was het gewoon een topvakantie!
Fotos prop ik er later nog even tussen.
Op naar de Eifelrit