Massa's onderdelen besteld. Remrevisie (alweer), nieuwe carburateur, koeling en ophanging.
Na veel remgedoe, nu maar twee andere klauwen opgehaald en begonnen die eens vertroetelen. Gietijzer jammergenoeg, ik kon die andere niet vinden. Het is wel een zootje hoor:
Ook nog een potje getwijfeld. 318i, M42, carbs. Uiteindelijk toch voor de Weber 32/36 gegaan:
Dat werkte nog niet 1, 2, 3, maar de pakking was dus naast een revisiesetje, ook maar een dosis geduld aangeschaft. Ook een luchtfiltert:

Dat gaat er vast leuk uitzien.
Iemand een tip hoe zo een benzinepijpje te verwijderen van de carburateur? Deze heeft een aansluiting voor een retour, of een doorvoer, en dat moet ik niet hebben. Ik wil er dus een busje in lijmen.
Toen ik vorige week trouwens de ferry op wou rijden, wilde de BMW niet. Het was allemaal veel te warm, dus ook maar de eerste stapjes zetten om het om te bouwen naar elektrische koeling. Voor de zekerheid wel even de thermostaat vervangen. Wat zijn jullie gedachten over de waterpomp op een M10? Gewoon vervangen, of gaan die een leven lang mee?