@ Ite ook suc6 morgen met de baur

Gerrit
Wondermike wrote:Jij geluksvogel, je kijkt gewoon per dag waar zal ik nou eens aan gaan sleutelen.
De sporing is zodanig verandert dat het heel licht stuurt en bij de uiterste stuuruitslag wordt het wiel geforceerd door getrokken zeg maar. De remklauwen voor zijn gereviseerde en alle vier de zuigers zijn mooi soepel, meerdere malen ontlucht. De pennen en veren zijn nieuw en origineel BMW alsmede de remblokken. We hebben aan de voorzijde daadwerkelijk geconstateerd dat de rubbers van de draagarmen rechts en links een verschillende stijfheid hadden waardoor het rechterwiel een stuk makkelijker te verplaatsen was dan het linker. Ik heb nu alleen een beetje spijt dat ik niet gelijk nieuwe spoorstangkogels heb gekocht ook (dan was echt alles gelijk vers).Jeroen wrote:Als het nu ineens heel raar stuurt dan is de sporing aardig veranderd. ik zie nog niet hoe dat APK afkeur is maar je wilt het wel gecorrigeerd hebben natuurlijk. Als jullie de afkeurpunten naar duidelijke oorzaken hebben herleid en die heb je aangepakt dan zie ik geen belemmering voor een verse APK. Neem aan dat wel gecontroleerd is op verdere spelingen voor en op remklauwen die evt blijven hangen.
Dus dat uitlijnen en die APK, dat komt wel goed donderdag en zaterdag is het gewoon E21 feest voor jullie! Wij komen met de Daihatsu, misschien kunnen we daar dan samen een Baur van maken?
Dat is dan wel een vakman.Wondermike wrote:Mijn APK mannetje heeft mijn Baur na het verlagen wel eens op het oog uitgelijnd voor de APK.
Hij had zo'n in de breedte verstelbare brug en mijn voorwielen drukte bij het erop rijden ze zo naar elkaar toe![]()
Daarna reed ik eraf en was hij snaarstrak. Hij heeft daar echt een oogje voor.
Daarna nog wel officieel laten doen maar het aanpassen was minimaal.
Mocht het niet lukken dan rijd ik zaterdag in een E23 dus zo'n straf is dat ook nietgerrit323 wrote:We duimen voor je Peter