Ik denk idd dat jij gelijk hebt. Ik ben dat kastje bij het wurmen en gezoek naar snoeren nog niet tegengekomen. Dit lijkt mij inderdaad het waarschijnlijkst omdat ik dan de boxen ook kwijt kan op de versterker, en waarschijnlijk de voeding ook.Jeroen wrote:Ergens had ik al dat vermoeden, maar ik betwijfelde of men zoiets destijds al maakte bij Blaupunt, blijkbaar dus wel. Op onderstaande foto kun je zien dat het bovenste kastje een eindtrap (versterker) is. Ofwel, met alleen die radio red je het niet, die heeft alleen 'line out' en dat is die bijzondere DIN stekker. Ligt die eindtrap niet achterin de middenconsole? Anders denk ik dat het 't eenvoudigst is om een andere radio te scoren. Via eBay kan dat voor een nette prijs, valt me op dat ze op MP en zeker op oldtimer beurzen een vermogen vragen voor een autoradio van een paar tientjes met hooguit een nieuwe snaar voor de cassettespeler. Gewoon 179 of 199 euro en voor de toppers van toen vraagt men nog dik meer.
Voorstellen (Jacco 320/4 A 1976)
Re: Voorstellen (Jacco 320/4 A 1976)
Hoi Jacko, wat bedoel je hiermee? Je hebt toch de 931, met het cassettedeck bovenaan?JaccoS wrote:Die eerste zou ik moeten hebben.. maar die 2e heb ik.
Ja klopt alleen, ik bedoel de indeling achter;)
- Blackadder
- E21 Fanatic
Leuk leuk, Fjordie bij een nieuwe liefhebber.
Wat die radio betreft:
Ik heb dat bovenbakkie (dat soort versterkerachtig ding) waarschijnlijk nog ergens liggen.
Zou eens moeten kijken dit weekend. Vermoedelijk past die fiche van de luidsprekers daarin.
Ik heb de radio nooit horen spelen daar de antenne ontbrak.
Gelijk een radio ingebouwd in het handschoenkastje.
Motorisch (afgezien van de carbu) is ze top, als ook de automaatbak.
Altijd blanco jaarlijkse technische controle gehad
(op een opmerking na van de trekhaak, die versperde het zicht op de nummerplaat, en de herhalingsknipperlichten die niet aanwezig waren, eveneens door de trekhaak, had geen zin om gaten te boren en knipperlichten bij te zetten)
Veel suc6 ermee, en zorg er goed voor! Ze is van een goed bouwjaar, goed bewaard, en vóor mij had ze maar 1 eigenares.
Vergeet niet er af en toe eens tegen te praten..... Enneuh.... ze komt goed overeen met een VW kever.
Wat die radio betreft:
Ik heb dat bovenbakkie (dat soort versterkerachtig ding) waarschijnlijk nog ergens liggen.
Zou eens moeten kijken dit weekend. Vermoedelijk past die fiche van de luidsprekers daarin.
Ik heb de radio nooit horen spelen daar de antenne ontbrak.
Gelijk een radio ingebouwd in het handschoenkastje.
Motorisch (afgezien van de carbu) is ze top, als ook de automaatbak.
Altijd blanco jaarlijkse technische controle gehad
(op een opmerking na van de trekhaak, die versperde het zicht op de nummerplaat, en de herhalingsknipperlichten die niet aanwezig waren, eveneens door de trekhaak, had geen zin om gaten te boren en knipperlichten bij te zetten)
Veel suc6 ermee, en zorg er goed voor! Ze is van een goed bouwjaar, goed bewaard, en vóor mij had ze maar 1 eigenares.
Vergeet niet er af en toe eens tegen te praten..... Enneuh.... ze komt goed overeen met een VW kever.

BMW E21 320A 1980 Banana Baur Koronagelb
BMW E21 318i 1981 M-edition Stratosblau
BMW Z3 2.0A 2000 Diamantschwartz
VW kever 1966 Javagreen VW kever 1967 pearlwhite
VW Passat cc 2.0 TDI 2010 Ijslandgrijs
Renault 4 F4 1983 beige (in restauratie)
BMW E21 318i 1981 M-edition Stratosblau
BMW Z3 2.0A 2000 Diamantschwartz
VW kever 1966 Javagreen VW kever 1967 pearlwhite
VW Passat cc 2.0 TDI 2010 Ijslandgrijs
Renault 4 F4 1983 beige (in restauratie)
Hoi Blackadder! De vorige eigenaar dus;) Leuk!
Ze bevalt tot nu toe uitstekend, geen problemen! Ik heb tot nu toe alleen nog maar de "B" ingewisseld voor een grote sticker "NL" en de radio:p Inmiddels ben ik ook al twee keer met de hete soda er doorheen geweest en het interieur is nu "oldtimer"-schoon! Ik zal "haar" de groeten doen:p
Ik hoor graag van de versterker!
Jacco
Ze bevalt tot nu toe uitstekend, geen problemen! Ik heb tot nu toe alleen nog maar de "B" ingewisseld voor een grote sticker "NL" en de radio:p Inmiddels ben ik ook al twee keer met de hete soda er doorheen geweest en het interieur is nu "oldtimer"-schoon! Ik zal "haar" de groeten doen:p
Ik hoor graag van de versterker!
Jacco
Fotoshoot E21 320 Hogebeintum
Vanavond klaarde het weer in Friesland plots op en pakte ik de kans om de 320 aan een fotoshoot te onderwerpen:D Ik koos als locatie hiervoor Hogebeintum, de hoogste terp van Friesland/Nederland. Het gaf mooie effecten met de laaghangende zon en de frisse velden. Afijn; beelden zeggen meer als woorden:

- 323baur
- E21 VIP
Re: Fotoshoot E21 320 Hogebeintum
Wat is ze lief he!
Mooie fotos hoor.
Mooie fotos hoor.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
- Peter V.
- E21 VIP
- My E21(s): '82 320/6
Mooi uitzicht!
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
Friesland hé!
- Wondermike
- E21 Master
- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
- Jeroen
- Site Admin
- My E21(s): '81 323i Baur
Berichten even toegevoegd aan het oorspronkelijke topic over deze auto anders wordt het zo'n wirwar van draadjes over één auto.
Nou niet boos worden hoor
Nou niet boos worden hoor

Regards/groeten, Jeroen
- uwbuurman
- E21 VIP
- My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris
is er al een draadje geopend met je naam een een 6 letter woord eidigend op kkel?Jeroen wrote:Nou niet boos worden hoor
@ Jacco: mooie shoot! Lekkere slingerweg daar naar toe vanaf Burdaard!
Idd:D mooie omgeving altijd!
Leuke omgeving en prachtige auto!