in welke auto zit die M20B25 dan??
@ 320iS, goede koop dus Ite! Congrats.
Te koop BMW E30 320is
- 323baur
- E21 VIP

Re: Te koop BMW E30 320is
Jos van Breenen woont in Wijk (bij Duurstede) dat is feitelijk nog geen 10km van mij vandaan.
Hij post niet zo vaak hier, maar leest wel mee (..).
Hij bezit een erg fraaie 323i met 2,5liter. Kastanienrot geloof ik.
Hij twijfelt erg of hij ook niet een 2,7 wil, maar nu we even een proefje hebben gedaan is het antwoord duidelijk.
Een 2,7 is erg grappig, vooral onderin. Je ziet dat (ik) dan gelijk bij hem wegloop, om vervolgens de afstand weer te moeten inleveren in het middengebied.
Zijn 2,5 loopt echt heel netjes en gebalanceerd, de winst is dan ook nihil om een eventuele blokwissel te doen.
Nu wil het feit dat hij een compleet nieuw opgebouwd blok heeft liggen... Dusse, als er iemand wat wil; contact me.
Hij post niet zo vaak hier, maar leest wel mee (..).
Hij bezit een erg fraaie 323i met 2,5liter. Kastanienrot geloof ik.
Hij twijfelt erg of hij ook niet een 2,7 wil, maar nu we even een proefje hebben gedaan is het antwoord duidelijk.
Een 2,7 is erg grappig, vooral onderin. Je ziet dat (ik) dan gelijk bij hem wegloop, om vervolgens de afstand weer te moeten inleveren in het middengebied.
Zijn 2,5 loopt echt heel netjes en gebalanceerd, de winst is dan ook nihil om een eventuele blokwissel te doen.
Nu wil het feit dat hij een compleet nieuw opgebouwd blok heeft liggen... Dusse, als er iemand wat wil; contact me.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.