Hier wat plaatjes van de Baur. Zoals je kunt zien missen de onderste stripjes van de achterraampjes. Ik heb ze er gelukkig wel los bij gekregen. Na veel geterg de raampjes er toch maar uit gehaald. (werkt een stuk beter) Kan ik ook gelijk een roestvlekje wegwerken.
Hoe is de Baur verder? Alle bekende plekken goed kunnen inspecteren?
Onder de Baurraampjes is inderdaad een bekend plek. Hier is de aanhechting van het baurframe. Je kunt ook eens kijken als je daar de Baurzuil ( Bstijl) eens weghaalt ( waar de letters baur staan). Hieronder wil ook wel de roest komen.
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
Neen!
De 3 zichtbare schroefjes aan de ene zijde zitten ook achter het raamrubber.
De raampjes moeten er dus eerst uit!
Wel een keer doen, want hier beginnen de baurs het eerst.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Doe je kameraad de groeten.
Ik ben erg wijs met de Baur en hoe hij erop heeft gepast. De wagen zal wel een aantal veranderingen ondergaan, maar daarover zal ik uiteraard nog info geven.
Even copy paste om de boel een beetje op orde te houden...
Stef 02 wrote:Update: lekker bezig in de kou
Gestart met de voorkant. Grill-delen, koplampunits, front, motorkap en voorbumper verwijderd en dan snel weer naar binnen om alles daar lekker op te knappen.
Motorkap wordt deze week gespoten.
Kan niet wachten om alles weer netjes terug te plaatsen. Achterkant staat voor het najaar op de planning.