Project stoelen:
Geschikte kuipenstoelen vinden was even een zoektocht omdat veel stoelen te breed zijn in de schouders en dan niet pasten ivm de kooi, of wel te smal voor een volwassene van 188cm (plus de nodige extra kg's

)
Bij het weg slijpen van alle overbodige steunen en beugeltjes had ik ook de buitenste stoel bevestiging weg gehaald. Enige tijd geleden (lees ruim een jaar al dan niet 2) had ik al nieuwe stoel bevestigingssteunen besteld bij de dealer dezelfde die nog in de koets zaten aan de tunnelzijde. links en rechts omdraaien en dan passen ze vrijwel perfect op originele montage plek. Nu past er een vlak stoelframe/schuifrails op van een E23 E24 E28.
Van een E28 de schuifrails van de stoelen gepakt en vast gelast op 2 strippen 40x5mm. Onder de kuipstoelen ook 2 strippen 40x5mm vast geschroefd. U raad het al alle strippen aan elkaar gelast, et voila STOEL op (schuif)frame
Stoel staat mooi binnen kooi.
Met in en uit stappen is het geen overbodige luxe dat het stuurwiel een Quick-release heeft.
Zoals eerder vermeld wil ik de onderkant van de 320D/E21 vrijhouden van brandstofleidingen en Remleidingen.
Gelukkig zit er nog wat bodem vrijheid onder de bijrijdersstoel
Stay Tuned