Page 4 of 27

Posted: Wed May 05, 2010 9:14 pm
by gerrit323
Niets overhaast doen Peter (jou kennende zal je dat ook wel niet van plan zijn) , de meeting is nog lang weg :wink:

Posted: Wed May 05, 2010 9:15 pm
by 323baur
Ik denk dat Peter dit gelijk gaat beet pakken, zolang de dewoodinges er nog is..

Posted: Wed May 05, 2010 9:34 pm
by Kuist318
hoi

zal een lastig karweitje worden Peter,had daar bij de mijne ook.

wel een mooi gezicht die 2neusjes zo in die garage :)

Posted: Thu May 06, 2010 10:20 am
by loentje
Shit,

dit had ik ook echt niet gezien anders had ik dat wel gezegd!!

De bodem zag er toch echt goed uit. Ik krijg deze week een sloper binnen, als je dingen kunt gebruiken dan laat maar weten!!

Groeten loentje

Posted: Thu May 06, 2010 2:17 pm
by Peter V.
Hoi Loentje,

We hebben de auto netjes op de brug bekeken en ook ik had dit niet verwacht. Het is ook het enige wat ze heeft dus zo'n probleem maak ik er niet van.

Ik verwacht dat jouw sloper dit ook wel heeft. Het enige wat ik zoek op dit moment is een bestuurderstoel in de 4-cylinder pacific blue, twee achterpanelen in pacific blue.

Ik ga dit gelijk aanpakken zodat er geen roest meer is. Ze is het absoluut waard :wink:

Posted: Thu May 06, 2010 3:37 pm
by ruudariaans
loentje wrote:Shit,

dit had ik ook echt niet gezien anders had ik dat wel gezegd!!

De bodem zag er toch echt goed uit. Ik krijg deze week een sloper binnen, als je dingen kunt gebruiken dan laat maar weten!!

Groeten loentje
Is die sloper toevallig zypressengrun mettallic? Zoek op termijn nog een keienvanger type 2 en achterklep in die kleur.

Gr. Ruud

Posted: Thu May 06, 2010 6:06 pm
by Harro
Maak maar goed veel foto's Peter.
De mijne wordt ook niet beter bij de achterwielkasten dus altijd goed om te zien hoe een ander het doet :roll:

Posted: Thu May 06, 2010 7:09 pm
by Peter V.
kan jij niet eerst beginnen dan Harro?????

Posted: Thu May 06, 2010 7:20 pm
by Thegs
We kunnen er wel een zaterdagcursus van maken denk ik :mrgreen: . Wanneer moeten we in Breda zijn Peter?

Gerwin

Posted: Thu May 06, 2010 7:30 pm
by Peter V.
Ik moet eerst materiaal regelen. Ik heb nu alleen zoveel tegelijk dat ik eerst het onderhoud aan de BAUR afmaak. De cabriokap is bijna klaar en ik moet nog twee spoorstangkogels vervangen.

Posted: Mon May 17, 2010 11:16 pm
by Peter V.
De baurklusjes zijn gedaan dus vandaag begonnen met het wegkrabben van de coating aan de wielbakken. Dan verbaast het je altijd hoever de roest al door is gekomen :(

Het is jammer dat de versteviging in de wielbakken nergens meer te krijgen zijn. Bij de dealer kun je nog wel complete wielbakken krijgen voor een dikke 200 euro per kant. W en N heeft ze wel in de catalogus staan maar na een mail blijkt dat ze niet meer leverbaar waren :cry:

wordt vervolgd :!:

Posted: Mon May 17, 2010 11:19 pm
by loentje
Stom dat ze dat niet maken, beetje e21 heeft daar roest, zou een gat in de markt zijn!

groeten loentje

Posted: Mon May 17, 2010 11:29 pm
by Peter V.
Overzetplaten voor de wielbakken zelf zijn er wel te krijgen maar dat is mijn inziens verbergen in plaats van repareren.

Posted: Mon May 17, 2010 11:32 pm
by Kuist318
zal je ook moeten inproviseren Peter,moest ik ook .
is wel te doen maar wel veel werk.
maar als het klaar is ben je er wel vanaf voor de aankomende
jaren :lol:

Posted: Mon May 17, 2010 11:39 pm
by Jeroen
Spijtig! Van Weezel levert helaas ook weinig meer voor de E21... creatief bakwerk zal het dan moeten worden. Maar nou gaat het gerucht dat Da Weldmaster in St Willebrord leeft... :wink: