POWER buy Rustbusters.

Als je E21 topic niet ergens anders past. Link: Hoe plaats ik foto's en filmpjes?
323baur
E21 VIP
E21 VIP

Re: POWER buy Rustbusters.

Post by 323baur »

323baur wrote:Nee dan ik:
Als dank voor de hulp voor het ophalen van de banaan mag ik vandaag de hele dag onder een erg gare w116 taxi liggen om er een trekhaak onder te hangen. bah.

Nah, ben dus weer terug.
Voordeel: de beste vriend werkt bij een transport bedrijf met heerlijk geisoleerde loods met alles wat je maar kan wensen.
Als ik de komende kerst mijn leren interieur voor de 7 wil swappen kan ik daar gebruik van maken (veel werk ivm electrische stoelen :shock: ).

Nadeel: MBtjes zijn k%t auto's.
Deze specifieke bleek nog eens aardig krom van achteren.
De trekhaak paste met geen mogelijkheid meer tussen de dwarsbalken.
Tikkie gehad van achteren..
Weg zaterdag, niks bereikt.

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Michiel E32
E21 Fanatic

Post by Michiel E32 »

Wil je even het pompje lenen Ite,
Heb je m zo weer recht hoor.
Gewoon tussen de balkjes en pompen maar. Niet te hard anders heb je zo een M3 uitbouw.
Ik heb gistern ook aan een trekhaak geklust. In dit geval moest hij er onder vandaan.
Binnen 5 minuten lag ie op de grond. Heerlijk sleutelen aan een BMW. I love it. (mijn rug iets minder ;-( )
uwbuurman
E21 VIP
E21 VIP
My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris

Post by uwbuurman »

what happened met het al oude credo: "Wat niet past wordt gelast"? Voor een stermobiel kan dat wel toch?
It's the man next door!

1978 BMW 323i
1980 BMW 528i maior restitutio
1987 BMW 325iA cabriolet
2015 BMW 320dA touring xDrive High Executive ///Msport
2016 BMW 420dA Gran Coupé
323baur
E21 VIP
E21 VIP

Post by 323baur »

Hm voor een 2ton trekhaak las ik liever niks..
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Post Reply