hahaha, herkenbaar dit.
Dat is dan ook de reden dat ik een loods ver van mijn huis heb
Overigens: het gaat nooit meer over.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Deze dame is klaar...
En oei wat is ze mooi geworden.
Even wat data:
82er 735i automaat.
Benzine + LPG
GEEN roest.
Nieuwe APK en beurt.
Km stand 190dkm, niet aantoonbaar, wel geloofwaardig.
Zie MP voor alle details.
Prijs euro 5750,- EN DAT IS EEN KOOPJE!
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Peter, 1 voordeel, Ite is gek op Mondeo's. Hij heeft zelfs een lidmaatschap bij de vriendenclub van mondeorijders. Met andere woorden, als jij die grote Ford inlevert bij Ite, dan krijg je vast een wereld deal!! Hij zet m wel weer door naar zijn echte vrienden...
Valt wel op he! Sterker nog, hij wil niet eens mee naar de Alpen in 2012. Volgens mij gaat 'ie stiekum met de Ford boys en ik voorzie al een totale uitverkoop van al het Beierse blik. Als je één 320/4 verkoopt koop je voor dat geld zo een stuk of 30 echte Scorpio's, dan leg je veel sneller een verzameling auto's nou ja eh blik aan.
uwbuurman wrote:Peter, 1 voordeel, Ite is gek op Mondeo's. Hij heeft zelfs een lidmaatschap bij de vriendenclub van mondeorijders. Met andere woorden, als jij die grote Ford inlevert bij Ite, dan krijg je vast een wereld deal!! Hij zet m wel weer door naar zijn echte vrienden...
Ik durf het bijna niet te zeggen maar het Mondeoforum heeft ook weleens een andere bezoeker gehad en zoveel meetings hebben ze niet denk ik.
Je zou daar eens een "gespot" topic beginnen dan heb je een dagtaak!
Over de inruil van de mondeo heb ik het zelfs al eens over gehad maar dat is voor beide partijen niet slim.
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
hilarisch dit...
Maarre, ik vind Jeroentjes idee wel een goede. Ik ga in de Fordjes.
Die doelgroep zal vast een stuk serieuzer zijn
Ik heb al eerder aangegeven dat we wel de E30 elk voorjaar eenmalig te koop zetten voor het juiste bedrag en wellicht dat die dan wel ingeruild gaat/kan worden op een E23 op LPG.
Dan kan ik mijn woon/werk verkeer eerst met de 7-serie gaan doen en als de betrouwbaarheid zich heeft bewezen gaat de Mondeo eruit via MP.
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
Peter V. wrote:... om met heerlijk weer open te gaan rijden want dat heeft mijn positief verrast hoe lekker dat is.
Ik hoop dat dat standaard zo is bij mensen met een E30 cabrio
Raar maar waar is het bij mij begonnen met de Suzuki Samurai van Paulien. Hierna natuurlijk de Baur en zodra ik die weg had gedaan begon het te kriebelen.
Gr Peter V.