De bewuste garage heeft ook een E12 525 staan uit 1976 welke wat liefde kan gebruiken. Je weet nooit zeg maar.Jeroen wrote:Lachen Peter! Met m'n K-Jet geneuzel heb ik ook al van alles gezien, van Ferrari tot Mercedes. Uit tijdgebrek ben ik dat een beetje aan het afbouwen nu.
Oh ja die uitnodiging heb ik ook liggen voor 27 aug (incl toerrit), zal ik van de week ook eens een ei over leggen.
Voor anderen want ik zie de vraagtekens al: op 27 aug is voor de viering van 100 jaar BMW er een evenement op Zandvoort voor alle leden van de officiële BMW clubs. Een klein gezelschap gaat eerst een toerritje maken om vervolgens op Zandvoort neer te strijken. Dikke kans dat we elkaar daar weer zien, Peter!
Moet me ook nog eens gaan verdiepen in het evenement dat kort daarna gepland staat, namelijk het evenement voor alle Europese BMW clubs in Munchen op 10-11 september. Kan leuk zijn, maar zal vooral ook erg massaal zijn vrees ik. Dat zou voor mij een reden zijn om over te slaan maar ik zal nog even kijken of ik een beetje kan achterhalen wat het plan is.
Wat betreft die toerrit op 27 augustus...... Daar mogen maar een aantal mensen aan meedoen en je wordt daarvoor geselecteerd per leeftijdsklasse. Ik denk dat we daar weinig aanspraak op kunnen maken ben ik bang.