RickR
E21 Fanatic
Posts: 270 Joined: Mon May 21, 2012 4:39 pm
My E21(s): '83 315 Hennarot
Post
by RickR » Mon Dec 22, 2014 9:52 pm
UNIEK!
Iemand deze auto al eens eerder voorbij zien komen? Jammer van een originele Nederlandse '78-er 316...
http://link.marktplaats.nl/882053281
45XH49
Jeroen
Site Admin
Posts: 29979 Joined: Tue Sep 14, 2004 12:23 pm
My E21(s): '81 323i Baur
Location: The Netherlands
Contact:
Post
by Jeroen » Mon Dec 22, 2014 10:14 pm
D'r zit werkelijk niks op dat wél getuigt van goede smaak en dat is zeker uniek.
Regards/groeten, Jeroen
Peter V.
E21 VIP
Posts: 12125 Joined: Sun Mar 30, 2008 12:42 pm
My E21(s): '82 320/6
Location: Breda, Nederland
Post
by Peter V. » Wed Dec 24, 2014 2:07 pm
Ik kan me niet voorstellen dat er nog niemand is geweest die hier gekeken heeft. Deze staat al een eeuwigheid te koop.
http://link.marktplaats.nl/m874922890
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
Nick1984
E21 VIP
Posts: 1758 Joined: Fri Aug 15, 2008 6:08 pm
Location: Kasterlee Belgium
Post
by Nick1984 » Wed Dec 24, 2014 5:02 pm
Die ziet er nog best goed uit op foto! spijtig van de LPG
[img]https://i.imgur.com/NwLeGXT.jpg[/img]
Peter V.
E21 VIP
Posts: 12125 Joined: Sun Mar 30, 2008 12:42 pm
My E21(s): '82 320/6
Location: Breda, Nederland
Post
by Peter V. » Wed Dec 24, 2014 5:09 pm
Nick1984 wrote: Die ziet er nog best goed uit op foto! spijtig van de LPG
LPG spijtig misschien....... Vanaf november volgend jaar is deze compleet belastingvrij in nederland en het gehele jaar te gebruiken ook op LPG.
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
Nick1984
E21 VIP
Posts: 1758 Joined: Fri Aug 15, 2008 6:08 pm
Location: Kasterlee Belgium
Post
by Nick1984 » Wed Dec 24, 2014 5:13 pm
In dat geval is die voor jullie wel interessant. Ik kan gewoon geen LPG meer zien na 3 keer de cilinderkop van mijn 320/6 te hebben vervangen
Maar ja, een 320/4 zal daar al veel minder last van hebben. Al bij al wel een mooie wagen!
[img]https://i.imgur.com/NwLeGXT.jpg[/img]
Jeroen
Site Admin
Posts: 29979 Joined: Tue Sep 14, 2004 12:23 pm
My E21(s): '81 323i Baur
Location: The Netherlands
Contact:
Post
by Jeroen » Wed Dec 24, 2014 5:40 pm
Mits de kop al eens is aangepakt anders zit dat er wel aan te komen... die oude dingen hadden allemaal nog de zachte klepzittingen.
Regards/groeten, Jeroen
Co
Upcoming E21 fanatic
Posts: 41 Joined: Wed Mar 04, 2009 10:33 pm
My E21(s): '76 320i RIP, '78 320/6 RIP
Location: Amersfoort
Post
by Co » Wed Dec 24, 2014 7:16 pm
Ik heb die 320/4 wel eens bekeken. Hele roestige bak, met vers laagje Taiga grun. De kokerbalken zijn echt verschrikkelijk slecht en lelijk gelast. Ik zou de vraagprijs als "ongepast" willen omschrijven.
Echt heel zonde van zo'n fijne 4 pitter in deze superkleur.
Groeten, Marco
BMW 320i '76 Mintgrun RIP
BMW320/6 '78 Turmalin grun RIP
BMW E30 325e Touring
Jeroen
Site Admin
Posts: 29979 Joined: Tue Sep 14, 2004 12:23 pm
My E21(s): '81 323i Baur
Location: The Netherlands
Contact:
Post
by Jeroen » Wed Dec 24, 2014 7:44 pm
Da's duidelijke taal haha, en was ook wel te verwachten, dat ding staat al zo lang te koop...
Regards/groeten, Jeroen
Peter V.
E21 VIP
Posts: 12125 Joined: Sun Mar 30, 2008 12:42 pm
My E21(s): '82 320/6
Location: Breda, Nederland
Post
by Peter V. » Wed Dec 24, 2014 8:17 pm
Inderdaad een duidelijk verhaal. Thanks.
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
Wondermike
E21 Master
Posts: 7014 Joined: Sun Oct 28, 2007 8:37 pm
My E21(s): '80 323i Baur '81 320 Baur (323i)
Location: Oudendijk (NL)
Post
by Wondermike » Wed Dec 24, 2014 8:23 pm
Kon ook eigenlijk niet anders, omdat hij al zo lang te koop staat moest er wel wat mee mis zijn.
So many cars, so little time
jk_
Newbee
Posts: 14 Joined: Fri Sep 05, 2014 2:02 pm
My E21(s): still looking for...
Post
by jk_ » Wed Dec 24, 2014 11:16 pm
Heb de 323i al een mailtje gestuurd... ben eens benieuwd wat er eventueel aan zou kunnen schelen...
3500 lijkt me vrij weinig...
geerling
E21 VIP
Posts: 237 Joined: Fri Sep 07, 2012 4:16 pm
My E21(s): BMW 320/6 '81 zypressengrun
Location: Ruinerwold Drenthe
Post
by geerling » Thu Dec 25, 2014 11:18 pm
Herkenbaar verhaal....het is iig duidelijk dat een motorblok op LPG thermisch meer te lijden heeft. Ik heb heeeeeeel lang geleden een BMW 315 gehad op gas en gelukkig geen problemen met de kop maar wel twee keer een uitlaatspruitstuk dat doormidden scheurt!!
loentje
E21 VIP
Posts: 2976 Joined: Mon Jun 02, 2008 10:52 pm
Post
by loentje » Fri Dec 26, 2014 12:22 pm
3500? de 323i kost 5500.
groeten loentje