Mooie basis die is met een beetje werk en liefde zo weer in orde.
Ik had op mijn bronzit ook de hartges gemonteerd maar net als jij vond ik ze te groot .. ik heb toen originele 15" bbs gemonteerd en dat reed en oogde een pak fijner mits goeie banden
Onderstel zou ik wel in orde maken want een m30 is toch een stuk zwaarder dan de m20 ..
gerrit323 wrote:Bronzit vfl .. zo heb ik er ook 1 gehad
Mooie basis die is met een beetje werk en liefde zo weer in orde.
Ik had op mijn bronzit ook de hartges gemonteerd maar net als jij vond ik ze te groot .. ik heb toen originele 15" bbs gemonteerd en dat reed en oogde een pak fijner mits goeie banden
Onderstel zou ik wel in orde maken want een m30 is toch een stuk zwaarder dan de m20 ..
Succes
heb van een makker originele veren van een 325ix gekregen dus daarmee ga ik hem terug mee op originele hoogte zetten en idd 15" BBS lijkt me the way to go.
het moet ook echt een rijder zijn dus de bedoeling is stevig wat km's doen maar dan wil het comfort terug .
ook binnenin hangt vanalles wat los .
in januari heb ik 3 weken vakantie dan gaat hij opleven.
de E21 wacht nu op zijn sper en uitlaat en spuitwerk dus ik duik even verder in de e30 ..
Omdat het e30 blok er in ligt met de andere computer veronderstel ik werkt mijn toerenteller niet naar behoren.
Hij geeft veel meer toeren aan dan dat er echt gemaakt worden.
Heeft geen invloed op het rijden maar ik zie het liever correct.
Als ik nu een toerenteller van een e28 535i vind , valt dat met een beetje geknutsel in te werken in plaats van de originele e30 toerenteller of niet?
voor de rest wagen staat nu op originele hoogte met IX veren en ik ga maandag de mim velgen halen van Martin en dan kan het wel is zijn dat ik de stad van de veren nog een beetje ga aanpassen denk dat de wagen anders wat hoog gaat staan.
als ik binnenkort wat foto's heb maak ik eens een topic.
voor de rest nog wel wat opknapwerk aan ,alle beugels incl. motorbeugels zijn verschrikkelijk lelijk en trekken op niets dus die ga ik allemaal terug op nieuw lassen en de oude als voorbeeld nemen.
nu op zoek naar een motorkraan , raden jullie iets aan prijs kwaliteit?
Ik heb nog in de aanbieding een origineel BMW set nieuwe remblokken voor de E30 vooras, in orig BMW verpakking, type Textar T444, OEM ond nr 34111161347 ( 34 11 1 161 347 ), past op 99% van de E30's. Bij de dealer € 57,52... nu... 40,00?