De brandstofpomp en aanverwante artikelen. Wat is dat ronde potje wat zo verroest is? Een filtertje? Die wilde ik ook maar vervangen.

De spatbordn onder de strip bijgewerkt, ook de achterkant is gedaan. Het rechter spatbord moet binnen 2 jaar vervangen worden, er is een stuk aan gezet, het deel onder de strip, en de overlappende delen rotten behoorlijk. Heb er nu behoorlijk aan gewerkt en geconserveerd, maar dit is niet te stoppen. Ik zal op zoek naar een andere, goede zonder roest.

Wielkast achter, er zitten twee plekken waar wat metaal weg is, maar dat is de rand, niet ernstig, maar over een paar jaar zal het wel om de hoek zijn. Maar eens kijken, samen met dat roestspoortje aan de onderzijde achter. Daar is ooit gewerkt/geplamuurd en gespoten, dus ik verwacht dat daar ooit een schadetje heeft gezeten.

Onder de stoel rechts vond ik een muntje van 10eurocent. De auto levert dus ook geld op. Helaas is de verhouding wat zoek geraakt deze week.

ik heb de middenconsole verwijderd, het deel rond de handrem wil ik vervangen omdat daar een toplaag afbladdert en het deel onder de radio wil ik vervangen omdat daar een dingetje van een startonderbreking in zat. Die bende haal ik eruit, ik heb er bijna brand door gehad in de E21. Daarnaast is het een dradenbende is zijn er 4 draden los.

Het valt niet zo op op de foto, maar dit is erg vuil. Een besmettelijke kleur, dus erg logisch. Ik wil het tapijt eruit hebben en dan laten reinigen met zo'n stofzuiger die spoelt met zeep.