oohps I did it again..
- marcel krol
- E21 Fanatic
Hoi
Was ie nog interesant voor onderdelen.....is het niet al een whalenose???? Ik heb in elk geval altijd wel interesse in een sloop e23 (whalenose).
Trouwens alle eventueel interesante onderdelen die over zijn heb ik wel interessse in
Groeten
Marcel Krol
Was ie nog interesant voor onderdelen.....is het niet al een whalenose???? Ik heb in elk geval altijd wel interesse in een sloop e23 (whalenose).
Trouwens alle eventueel interesante onderdelen die over zijn heb ik wel interessse in
Groeten
Marcel Krol
320I siennabraun 1976
320/6 Saphirblau 1981
316 Fjord 1976 (sold)
732i saharabeige 1984 (under construction + nacht-blau met.)
320/6 Saphirblau 1981
316 Fjord 1976 (sold)
732i saharabeige 1984 (under construction + nacht-blau met.)
- 323baur
- E21 VIP
Hoi,
't Was idd een walvisneus.
Hoewel de 728 best aardig was is de vraagprijs tov gebodene gewoon veel te hoog. De beste man vroeg eur 3500,= hij was me aangeboden als een in absolute nieuwstaat.
Eigenlijk is elk carroserie paneel wel beschadigd met belgische/ franse deukjes. Geen echte roest. Het interieur was helemaal standaard, redelijk netjes. En geen optie's behalve automaat. Mijn grootste afknapper was echter het tikkende blok, ik denk door langdurige stilstand (138dkm).
Dus gewoon niet interessant.
't Was idd een walvisneus.
Hoewel de 728 best aardig was is de vraagprijs tov gebodene gewoon veel te hoog. De beste man vroeg eur 3500,= hij was me aangeboden als een in absolute nieuwstaat.
Eigenlijk is elk carroserie paneel wel beschadigd met belgische/ franse deukjes. Geen echte roest. Het interieur was helemaal standaard, redelijk netjes. En geen optie's behalve automaat. Mijn grootste afknapper was echter het tikkende blok, ik denk door langdurige stilstand (138dkm).
Dus gewoon niet interessant.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
- Wondermike
- E21 Master
- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
Omdat Dennis zo blijft zeuren om beelden hier nog een paar van mijn E28.
Ik ben erg blij met hoe de wagen rijdt. Je kan nog prima met het verkeer mee komen en nog veel sneller als het moet ook.
Allemaal met een fantastische brom in het vooronder.
Heb ook de eerste noodstop overleeft dus remmen zijn ook goed.
En ja, zo'n kenteken staat voor geen meter

Mocht iemand ook geinteresseerd zijn in de E28, er is ook een forum!
Wel niet zo goed als dit forum natuurlijk
http://www.e28.nl/board/index.php
Helaas moet je daar wel registreren voor je mag kijken.
Ik ben erg blij met hoe de wagen rijdt. Je kan nog prima met het verkeer mee komen en nog veel sneller als het moet ook.
Allemaal met een fantastische brom in het vooronder.
Heb ook de eerste noodstop overleeft dus remmen zijn ook goed.
En ja, zo'n kenteken staat voor geen meter

Mocht iemand ook geinteresseerd zijn in de E28, er is ook een forum!
Wel niet zo goed als dit forum natuurlijk

http://www.e28.nl/board/index.php
Helaas moet je daar wel registreren voor je mag kijken.
So many cars, so little time
- 323baur
- E21 VIP
mooooi kleurtje
Ziet er strak uit hoor.
Post ook nog eens wat foto's van het interieur.

Ziet er strak uit hoor.
Post ook nog eens wat foto's van het interieur.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
- gerrit323
- E21 VIP
- My E21(s): '82 e21 323i hartge
Hele mooie wagen bij in de collectie Wondermike
lekker stijlvol en als het moet ook best wel snel
Gerrit

Gerrit
1992 Mazda mx5
1994 e36 m3
2010 golf gti
2015 Renault Mégane RS 275 trophy
2019 Abarth esseese
2020 caterham 310R
2025 ford custom trail
https://pksolutions.be/
1994 e36 m3
2010 golf gti
2015 Renault Mégane RS 275 trophy
2019 Abarth esseese
2020 caterham 310R
2025 ford custom trail
https://pksolutions.be/
- Peter V.
- E21 VIP
- My E21(s): '82 320/6
Hoi,
Ziet er goed uit. En in het echt is hij zeker zo mooi, misschien nog wel meer. Dit betekent dat hij helemaal gepoetst is dus
?
Gr Peter
Ziet er goed uit. En in het echt is hij zeker zo mooi, misschien nog wel meer. Dit betekent dat hij helemaal gepoetst is dus

Gr Peter
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
- 323baur
- E21 VIP
hahaha, wat ben jij toch een heerlijke zeikerd. Jij mag mijn auto wel onderhouden...Zet die kentekenplaat achter ff recht man!
Maar je hebt wel gelijk - dat dan weer wel.
En verder: volhangen met originele opties:
koplampwissers, cruise enzovoort!
- Wondermike
- E21 Master
Haha, en dan is het nog zo dat hij recht zat, ik die chrome plaat wilde poetsen en hem daarna scheef heb terug gehangen.... Heb er zelf ook een hekel aan als iets scheef hangt. Is inmiddels aangepast hoor.Zet die kentekenplaat achter ff recht man!
Net als dat het stuur niet in het midden stond.
@Dennis, de spoiler is later gemonteerd. In Duitsland lieten ze dat op papier zetten als er opties werden gemonteerd. (eintragen oid)
Heeft ook een kofferbak spoiler op gezeten van hetzelfde merk. Die is er al weer afgewaaid denk.
Ik ben al stiekem bezig met de opties, 1 ervan was de elektrische antenne die net voor de aankoop was stuk gegaan. (ja ja)
Dat was een mat zwarte en is vervangen door een nieuwe chrome uitvoering. Super retro om hem bij het starten omhoog te zien komen.

En de als tweede heb ik een hoedenplank met geintegreerde zonnerollo's gevonden. Hierna kap ik ff met de opties want ik wil eigenlijk de katalysator er onder uit hebben.
Dan gelijk dubbele pijpjes achter.
- Wondermike
- E21 Master
- Wondermike
- E21 Master
- Wondermike
- E21 Master
Ik weet het, het is geen E21 maar ik wilde dit toch ff posten.
Afgelopen weekend lekker naar Friesland geweest met de E28 en de sleurhut. Heenweg stevige tegenwind en flink omgereden en een verbruik van 1 op 5 (hoop ik).
Auto trekt het goed maar zou wel een setje hulpveren kunnnen gebruiken.

Nog ff lekker getoerd en koffie gedronken bij Arnold. Wat is Friesland toch mooi
Terugweg windje mee een een uur in de file op de afsluitdijk. Motortemp ging iets omhoog maar koeling is dik in orde.(M30 heeft ook een viscofan) Prima auto om mee te caravanen dus.
Zelfs mijn vrouw zat op haar gemak een boekje te lezen in de auto en dat wil wat zeggen. Ze begon zelfs over een oldtimer caravan
Halleluja!!!
Afgelopen weekend lekker naar Friesland geweest met de E28 en de sleurhut. Heenweg stevige tegenwind en flink omgereden en een verbruik van 1 op 5 (hoop ik).
Auto trekt het goed maar zou wel een setje hulpveren kunnnen gebruiken.

Nog ff lekker getoerd en koffie gedronken bij Arnold. Wat is Friesland toch mooi

Terugweg windje mee een een uur in de file op de afsluitdijk. Motortemp ging iets omhoog maar koeling is dik in orde.(M30 heeft ook een viscofan) Prima auto om mee te caravanen dus.
Zelfs mijn vrouw zat op haar gemak een boekje te lezen in de auto en dat wil wat zeggen. Ze begon zelfs over een oldtimer caravan

Halleluja!!!