Ruuds 323i terug naar Hennared

Post Reply
User avatar
konaclassiccars
Newbee
Posts: 9
Joined: Sun May 02, 2021 2:31 pm
My E21(s): '82 EU 323i
Facebook page: https://www.facebook.com/konaclassiccars
Contact:

Re: Ruuds 323i terug naar Hennared

Post by konaclassiccars »

Heren,

Daar meld ik mij dan maar weer eens .... zoals eerder al aangegeven ben ik niet veel aanwezig op de diverse forums. Maar nu heb ik wel een hele goede reden om vaker te komen :)

Nadat wij de motor voor Ruud deden wist ik toch wel zeker dat ik 'dat ook wilde'. Laten we zeggen dat iemand zijn buurman ;) daar nog een schepje bovenop deed waarna ik het zeker wist. Toen Ruud plots op zaterdag voor de deur stond en ik niet beter wist dat de auto vorig jaar verkocht was .... moest ik toch wel heel snel handelen!

Het plan is om er nog wat meer tijd en energie in te stoppen. Een nieuwe nier (chroom) is al besteld, bumpers opnieuw verchromen, en het interieur vervangen (althans dat is wat ik nu denk). Momenteel zit er Recaro stof in, maar ik denk aan een set Recaro zwart leder. Verder nog een heel lijstje op gebied van techniek hoor.

Maar het is ontzettend druk dus eerst maar eens kijken hoever we komen.
Wordt vervolgd!


User avatar
uwbuurman
E21 VIP
E21 VIP
Posts: 18637
Joined: Fri Jun 12, 2009 4:49 pm
My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris
Location: Ljouwert

Re: Ruuds 323i terug naar Hennared

Post by uwbuurman »

Heeeej Wouter, welkom! Veel plezier met die mooie rooie, bij jou zeker in goede handen! De pasvorm van de nieuwe nier is om te janken, haakjes onderaan passen niet etc. Maar ik heb gezien dat het chroom werd omgezet op een oude nier. Dan past het wel.
It's the man next door!

1978 BMW 323i
1980 BMW 528i maior restitutio
1987 BMW 325iA cabriolet
2006 BMW 320d touring High Executive
2015 BMW 320dA touring xDrive High Executive ///Msport
User avatar
Jeroen
Site Admin
Posts: 29199
Joined: Tue Sep 14, 2004 12:23 pm
My E21(s): '81 323i Baur
Location: The Netherlands
Contact:

Re: Ruuds 323i terug naar Hennared

Post by Jeroen »

Gefeliciteerd Wouter, vind het ook een prachtige kleur op een prachtige auto, daar kun je mee voor de dag komen. Hopelijk ga je een keer mee met een toerritje ofzo. In elk geval veel rijplezier ermee!
Regards/groeten, Jeroen
Post Reply