oohps I did it again..
- Manitoba
- E21 VIP
- Posts: 2388
- Joined: Sun Mar 18, 2012 11:47 am
- My E21(s): '80 323i, 5-speed manual Kastanien rot
- Location: Utrecht area, the Netherlands
Re: oohps I did it again..
Allemaal leuk en prachtig, fijn ook dat je weer een BAUR hebt gevonden die naar je zin is (wordt). Maar die Z4.... oh la la....
Leuke Kerst gewenst
Greetz,
Walter.
Leuke Kerst gewenst
Greetz,
Walter.
- 323baur
- E21 VIP
- Posts: 11768
- Joined: Fri Jan 12, 2007 8:44 pm
- Location: the Netherlands, Houten
- Contact:
Re: oohps I did it again..
Ik heb me voorgenomen om iets actiever niet alleen te consumeren op dit onvolprezen forum, maar ook eens wat plaatjes en verhalen te delen.
Hoogste tijd om weer wat te posten, want er is nieuw blik op de stoep.
De reden is vrij complex, maar de korte versie is dat ik tussen 2 banen in zit, en dus tijdelijk geen leaseding heb, en het doodzonde vind km de z4 teveel en te intens te gebruiken. Daarbij komt dat file rijden met dit ding echt niet leuk is. Binnen 20 minuten wil je dan een automaat hebben. En daarbij zie ik zoveel incompetente mensen maar wat doen dat je echt vreest voor de bumpers. Dus: ietje moet een automaat en een gebakje die nu eens niet vertroeteld hoeft te worden. Gewoon een rambak waarheen kras of een rammel geen donder uitmaakt. Maarrrr ik heb geen zin in nog een project, ding moet het doen, en vooral blijven doen.
Daarbij heb ik ook geen zin om 10k+ kapot te gooien wat je weer afschrijft. En ik wil ook niet iets bijzonders wat weliswaar niet afschrijft maar wel weer zorg en aandacht nodig heeft.
En ik wil ook vooruit als er gas gegeven wordt, en, en en..
Kortom: na 10 bmws, een mb, en zelfs een Audi bekeken te hebben kan ik echt de conclusie trekken dat er vooral andermans ellende te koop staat voor dit soort bedragen. En dan minimaal 250kkm. Na terugdraaien, dat dan weer wel. Kortom nee dank u.
Wat blijft er dan over…. Aan de werkelijke randen van verschoppelingen in de automotive sfeer zijn wel rariteiten te vinden.
Zeer ongeliefd, goed gebouwd, saai en grijs.
Wel nu! Gevonden. Voor echt schijngeld gekocht. Niemand wil hem. Ik wel
1 malig een rondje aandacht in de zin van verse olie, filters, remmen voor en nieuwe banden. En klaar.
Wassen? 1* per jaar. Olie peilen? Vast niet nodig want het is nu vers en goed, en het is oriëntale shit.
Ja echt, uit 2005, geen drup hangt er onder. Geen streepje roest. Niks nada.
Bizar hoe goed dit gebouwd is. Daar kunnen alle Europese autobouwer nog wat van leren.
Wat het is?
Ik moest ook eerst finnniken
En hoe het rijdt…recht uit prima.
Hoogste tijd om weer wat te posten, want er is nieuw blik op de stoep.
De reden is vrij complex, maar de korte versie is dat ik tussen 2 banen in zit, en dus tijdelijk geen leaseding heb, en het doodzonde vind km de z4 teveel en te intens te gebruiken. Daarbij komt dat file rijden met dit ding echt niet leuk is. Binnen 20 minuten wil je dan een automaat hebben. En daarbij zie ik zoveel incompetente mensen maar wat doen dat je echt vreest voor de bumpers. Dus: ietje moet een automaat en een gebakje die nu eens niet vertroeteld hoeft te worden. Gewoon een rambak waarheen kras of een rammel geen donder uitmaakt. Maarrrr ik heb geen zin in nog een project, ding moet het doen, en vooral blijven doen.
Daarbij heb ik ook geen zin om 10k+ kapot te gooien wat je weer afschrijft. En ik wil ook niet iets bijzonders wat weliswaar niet afschrijft maar wel weer zorg en aandacht nodig heeft.
En ik wil ook vooruit als er gas gegeven wordt, en, en en..
Kortom: na 10 bmws, een mb, en zelfs een Audi bekeken te hebben kan ik echt de conclusie trekken dat er vooral andermans ellende te koop staat voor dit soort bedragen. En dan minimaal 250kkm. Na terugdraaien, dat dan weer wel. Kortom nee dank u.
Wat blijft er dan over…. Aan de werkelijke randen van verschoppelingen in de automotive sfeer zijn wel rariteiten te vinden.
Zeer ongeliefd, goed gebouwd, saai en grijs.
Wel nu! Gevonden. Voor echt schijngeld gekocht. Niemand wil hem. Ik wel
1 malig een rondje aandacht in de zin van verse olie, filters, remmen voor en nieuwe banden. En klaar.
Wassen? 1* per jaar. Olie peilen? Vast niet nodig want het is nu vers en goed, en het is oriëntale shit.
Ja echt, uit 2005, geen drup hangt er onder. Geen streepje roest. Niks nada.
Bizar hoe goed dit gebouwd is. Daar kunnen alle Europese autobouwer nog wat van leren.
Wat het is?
Ik moest ook eerst finnniken
En hoe het rijdt…recht uit prima.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
- uwbuurman
- E21 VIP
- Posts: 18672
- Joined: Fri Jun 12, 2009 4:49 pm
- My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris
- Location: Ljouwert
Re: oohps I did it again..
Hahaha, je wilt nooit meer anders, als je gewend bent, Ite. Past bij de leeftijd, kleur haar en je eisenpakket. Nou, hoppa. Lekker sturen en nul afschrijven.
- Manitoba
- E21 VIP
- Posts: 2388
- Joined: Sun Mar 18, 2012 11:47 am
- My E21(s): '80 323i, 5-speed manual Kastanien rot
- Location: Utrecht area, the Netherlands
Re: oohps I did it again..
Ik snap je wel, hoor Ite.
Ook voor jou is er een groepje mensen, gelijkgestemden om het zo maar te zeggen.
Veel goedkope, veilige en relatief leuke km's gewenst met de XG.
Greetz,
Walter.
Ook voor jou is er een groepje mensen, gelijkgestemden om het zo maar te zeggen.
Veel goedkope, veilige en relatief leuke km's gewenst met de XG.
Greetz,
Walter.
- 323baur
- E21 VIP
- Posts: 11768
- Joined: Fri Jan 12, 2007 8:44 pm
- Location: the Netherlands, Houten
- Contact:
Re: oohps I did it again..
Jaloers zijn jullie op ons, jeroen met zijn f*** en ik met mijn Xtra Glory (jaja, de grote leider uit Korea).
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
- Jeroen
- Site Admin
- Posts: 29266
- Joined: Tue Sep 14, 2004 12:23 pm
- My E21(s): '81 323i Baur
- Location: The Netherlands
- Contact:
Re: oohps I did it again..
Regards/groeten, Jeroen
- Smartie
- E21 VIP
- Posts: 1144
- Joined: Tue May 18, 2010 4:27 pm
- My E21(s): 320/6 '78 rip
323i '78 wip - Location: Assen
Re: oohps I did it again..
Geweldig, geniet ervan. Gaat een wereld voor je open, wat een verborgen kwaliteitskar heb je gevonden!
- 323baur
- E21 VIP
- Posts: 11768
- Joined: Fri Jan 12, 2007 8:44 pm
- Location: the Netherlands, Houten
- Contact:
Re: oohps I did it again..
Ik vrees voor een aantal Koreaanse medewerkers hun leven, want na 19jaar trouwe dienst liep er opeens een moertje los van de linker ruitenwisser. (Eerlijkheid gebiedt te zeggen dan ruiten krabben ook met een ruitenwisser kan). Uiteraard volgde er uit Korea een heel groot excuus over een dergelijke wanprestatie, maar na sleuteltje 14(!). Even terhandstelling genomen te hebben denk ik wel dat de komende 19jaar er verder probleemloos doorgestuurd kunnen worden. Maw: wat een apparaat. Tot zover de onzin.
In huize vd linden wordt er een Baur op dronk gebracht om deze zomer lol te hebben. Hoewel ik eigenlijk verder had willen zijn moet er natuurlijk ook gewoon vakantie gevierd worden.
Intussen hangt blok en bak op zijn plekje! En had ik zeker 10 jaar terug een heel gave en mega schaarse optie op eBay gevonden.
Lekker de ruimte!
Jajaja, 1 ring zit fout, wordt nog aangepast natuurlijk.
Vers gereviseerde bak!
Very rare!
In huize vd linden wordt er een Baur op dronk gebracht om deze zomer lol te hebben. Hoewel ik eigenlijk verder had willen zijn moet er natuurlijk ook gewoon vakantie gevierd worden.
Intussen hangt blok en bak op zijn plekje! En had ik zeker 10 jaar terug een heel gave en mega schaarse optie op eBay gevonden.
Lekker de ruimte!
Jajaja, 1 ring zit fout, wordt nog aangepast natuurlijk.
Vers gereviseerde bak!
Very rare!
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Re: oohps I did it again..
Mooi dat er voortgang is! Maar een Schaltsperre? Dat is een optie om te doen alsof je bak kapot is?
- 323baur
- E21 VIP
- Posts: 11768
- Joined: Fri Jan 12, 2007 8:44 pm
- Location: the Netherlands, Houten
- Contact:
Re: oohps I did it again..
Nee, dat is een slot op de pook. Als je de pook naar beneden duwt en de bijbehorende sleutel omdraait staat de pook geblokkeerd. Ideaal dus tegen diefstal. Jeroentje heeft dat ding er ook al jaren in zitten. Ik had hem al jaren liggen.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
- Jeroen
- Site Admin
- Posts: 29266
- Joined: Tue Sep 14, 2004 12:23 pm
- My E21(s): '81 323i Baur
- Location: The Netherlands
- Contact:
Re: oohps I did it again..
Oh lekker, met de energiecentrale erin, mooie mijlpaal! Goed bezig meneer!
Regards/groeten, Jeroen
Re: oohps I did it again..
Aaahh! Daar heb ik mijn eigen zeven trucjes voor :p
- Manitoba
- E21 VIP
- Posts: 2388
- Joined: Sun Mar 18, 2012 11:47 am
- My E21(s): '80 323i, 5-speed manual Kastanien rot
- Location: Utrecht area, the Netherlands
Re: oohps I did it again..
Wat een gave accessoire! Lekkere vorderingen ook.
Greetz,
Walter.
- Peter V.
- E21 VIP
- Posts: 11994
- Joined: Sun Mar 30, 2008 12:42 pm
- My E21(s): '82 320/6
- Location: Breda, Nederland
Re: oohps I did it again..
Mooi werk zo. Nog even doorzetten, dan kun je gelijk door met de E12.
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F31, 2017 320dA EDE Luxuryline Mineral Grau.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F31, 2017 320dA EDE Luxuryline Mineral Grau.