Verchroomde wielbouten van W&N
Verchroomde wielbouten van W&N
Kijk uit, kontroleer ze.
Gisteren wilde ik het wiel van de aanhanger halen. Immitatie Alpina met '1 week mooi blijvende verchroomde wielbouten' van W&N. Om de bouten los te krijgen was makkelijk, te makkelijk. Ik wilde hem goed vast zetten en vergeet het maar. De draad finaal verdwenen en daar was niet veel kracht voor nodig.
Heb de andere bouten ook geprobeerd, maar dat komt ook niet goed.
Misschien heb ik een (hele) slechte zending gekregen, maar ik flikker al die bouten in de oud ijzerbak. Heb er geen vertrouwen in.
Gisteren wilde ik het wiel van de aanhanger halen. Immitatie Alpina met '1 week mooi blijvende verchroomde wielbouten' van W&N. Om de bouten los te krijgen was makkelijk, te makkelijk. Ik wilde hem goed vast zetten en vergeet het maar. De draad finaal verdwenen en daar was niet veel kracht voor nodig.
Heb de andere bouten ook geprobeerd, maar dat komt ook niet goed.
Misschien heb ik een (hele) slechte zending gekregen, maar ik flikker al die bouten in de oud ijzerbak. Heb er geen vertrouwen in.
e21 323i
e21 alpina B6-2.8
e21 rear carrier- sold
.
e21 alpina B6-2.8
e21 rear carrier- sold
.
- 323baur
- E21 VIP
Ik heb ze ook. De kwaliteit is niet super goed, maar ik heb geen mechanische schade. Ik zou WN wel even aanschrijven!
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Hallo jongens,
Wil het forum niet vervuilen met allemaal nutteloze topics....
Dus daarom doe ik het even zo, aangezien jullie allemaal van die mooie WN wielbouten hebben... weten jullie ook vast de maat ervan wel.. is deze dezelfde als de orginele wielbouten? De alpina's liggen bij de spuiter dus kan het zo even niet meten en op het forum kan ik het verder ook niet vinden..
Vast bedankt
Wil het forum niet vervuilen met allemaal nutteloze topics....

Dus daarom doe ik het even zo, aangezien jullie allemaal van die mooie WN wielbouten hebben... weten jullie ook vast de maat ervan wel.. is deze dezelfde als de orginele wielbouten? De alpina's liggen bij de spuiter dus kan het zo even niet meten en op het forum kan ik het verder ook niet vinden..
Vast bedankt