Vandaag weer even wat sloperijen in de buurt afgereden om te kijken of ik daar wellicht nog een spoor terug kan vinden van mijn "verdwenen" 318i.
Bij een sloperij op het bedrijventerrein "de Liede" (Vijfhuizen/Zwanenburg) trof ik een hele oude BMW aan met een zeil erover.
Wat voor type het precies was weet ik niet, en de eigenaar kwam ook niet verder dan dat de auto uit 1932 kwam.
Ik heb even onder het zeil gekeken, de auto had geen dak, maar wel de gebruikelijk bevestigingspunten voor een open dak. Dit open dak was natuurlijk niet meer aanwezig.
Auto was te koop, motor zat er nog in maar hij heeft de auto zelf nooit horen lopen (de eigenaar dus).
Volgens mij was het zo'n oude die je terug kan zien in het verslag van de Alpen-tour, de foto's die genomen zijn bij het BMW museum.
Waarschijnlijk is er niemand in geinteresseerd maar ik dacht, ik meld het toch ff.
Zal wel heel tof zijn als je zoiets kan restaureren. Uberhaupt welke auto eigenlijk.
Ik had natuurlijk geen fototoestel bij me.
Maar ik kan er altijd nog eens langs rijden als iemand daar echt belang bij heeft.
Groet,
Zavit.
1932 Baur......(???!?)
Qua neus lijkt ie iig nog het meest op die blauwe auto, die je in het Alpen-tour verslag van de zijkant gefotografeerd ziet, met daarachter nog meer BMW's, ik geloof eindigend met een E21 ?
De auto had sowieso die "beginnende grote nier" met daarboven het blauw witte BMW teken.
Nu maak ik er denk ik helemaal een raadsel van.
Ik zeg, volgende keer fototoestel mee.
Anyhow, hij had het over 1932, dat weet ik zeker, maar hij kon geen type of motor noemen.
Deze op de foto met nummer 55 was het zeker weten niet. Er kon in dit exemplaar namelijk ook achterin gezeten worden. Banken en stoelen zaten er ook nog in.
De auto had sowieso die "beginnende grote nier" met daarboven het blauw witte BMW teken.
Nu maak ik er denk ik helemaal een raadsel van.
Ik zeg, volgende keer fototoestel mee.
Anyhow, hij had het over 1932, dat weet ik zeker, maar hij kon geen type of motor noemen.
Deze op de foto met nummer 55 was het zeker weten niet. Er kon in dit exemplaar namelijk ook achterin gezeten worden. Banken en stoelen zaten er ook nog in.