BMW 320/6 Iemand bekend met deze auto?
- Wondermike
- E21 VIP

- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
Yep, Jeroen,
Het valt mij 100 % mee, is nu nog erg irritant qua kijken en er komt vooral 's nachts natuurlijk wel vuil vrij, maar ik heb geen last van dubbel beeld ofzo....ik doe deze week wel rustig aan, niet autorijden ofzo, omdat ik bang ben dat de hechtingen van het oog springen.... maar: cosmetisch ziet het er goed uit en ik denk dat het 100 % beter is dan de afgelopen 33 jaar dat ik ermee rondgelopen heb...
Het valt mij 100 % mee, is nu nog erg irritant qua kijken en er komt vooral 's nachts natuurlijk wel vuil vrij, maar ik heb geen last van dubbel beeld ofzo....ik doe deze week wel rustig aan, niet autorijden ofzo, omdat ik bang ben dat de hechtingen van het oog springen.... maar: cosmetisch ziet het er goed uit en ik denk dat het 100 % beter is dan de afgelopen 33 jaar dat ik ermee rondgelopen heb...
Nils.
BMW E36 320iA coupé (1992)
Is niet nodg; n het verleden is links aangepakt, nu rechts.... om in het kort uit te leggen, doordat rechts nuis geopereerd, wordt links nu in de goede positie "getrokken"..... zoals gezegd is de boel nu wat geirriteerd, en kijkt het heel anders dan dat ik gewend was, vrijdag moet ik opnieuw voor controle, dussss.... afwachten maar!!
P.S.: eventuele spellingsfouten moeten even geaccepteerd worden vanwege "blurry vision"van de auteur
P.S.: eventuele spellingsfouten moeten even geaccepteerd worden vanwege "blurry vision"van de auteur
Nils.