Ervaringen WN
- Peter V.
- E21 VIP
- My E21(s): '82 320/6
Ik snap nu in ieder geval wat Jeroen bedoeld met de klapperende hardyschijf. Nooit gedacht dit te kunnen melden maar met flink doortrekken tijdens invoegen op de snelweg voelde en hoorde ik ook het ratelen tegen de versnellingspook. Laat dit ook een W en N schijf zijn.
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
- 323baur
- E21 VIP
Een jaar oud zei u..
Staat ze binnen of buiten?
(ik heb de hele handel tijdens de montage wel gelijk in de verf en prut gezet, maar hier schrik ik van!)

Staat ze binnen of buiten?
(ik heb de hele handel tijdens de montage wel gelijk in de verf en prut gezet, maar hier schrik ik van!)
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Die chroom zoveel mogelijk eraf en Hammerite of een andere roestprimertje zal geen overbodige luxe zijn spijtig genoeg.
Kon het niet laten van het draadje te zoeken
http://www.bmwe21.net/forum/viewtopic.p ... rs&start=0
Je zal eens een hartig woordje moeten hebben met Albrecht und Alexander
Kon het niet laten van het draadje te zoeken
http://www.bmwe21.net/forum/viewtopic.p ... rs&start=0
Je zal eens een hartig woordje moeten hebben met Albrecht und Alexander

greets
-
- Newbee
heb veel besteld bij w&n korting hoef je niet over te beginnen bij ze
onderdelen zijn vaak te duur en ooit slechte kwaliteit
ik haal mijn slijtage delen tegenwoordig gewoon bij de automaterialen zaak waar ik al jaren kom
fuseekogels van een 02 die naar een jaar of wat weer speling hebben
handremkabels die ipv ijzere uiteinde,s plastic hebben en dus gewoon breken nu werkt dat verder wel gewoon maar toch
en die wielbouten is bekend dat het gewoon bocht is
ik bestel tegenwoordig ook gewoon bij de dealer
zoek zelf de nummers op en mail naar het magazijn
het is wel zo dat je bij w&n wel netjes geholpen word en altijd je spullen krijgt heb nooit iets verkeerd gelevert gehad en als er wat was werd het netjes opgelost
onderdelen zijn vaak te duur en ooit slechte kwaliteit
ik haal mijn slijtage delen tegenwoordig gewoon bij de automaterialen zaak waar ik al jaren kom
fuseekogels van een 02 die naar een jaar of wat weer speling hebben
handremkabels die ipv ijzere uiteinde,s plastic hebben en dus gewoon breken nu werkt dat verder wel gewoon maar toch
en die wielbouten is bekend dat het gewoon bocht is
ik bestel tegenwoordig ook gewoon bij de dealer
zoek zelf de nummers op en mail naar het magazijn
het is wel zo dat je bij w&n wel netjes geholpen word en altijd je spullen krijgt heb nooit iets verkeerd gelevert gehad en als er wat was werd het netjes opgelost
- Wondermike
- E21 Master
- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
Als het gaat om die aanbieding van begin dit jaar, nee daar verwachtte ik niet al te veel van, vandaar diversen lagen primer en toen in de ML en de mijne zijn nog als nieuw.jullie verwachten toch geen kwaliteit voor dat geld of wel!
Maar ik heb begrepen dat hetgeen wat als "origineel" wordt verkocht niet veel beter is en die zijn wel stevig aan de prijs.
Gisteren een waterpomp vervangen, 2 jaar oud W&N spul en lekken door de as.
De spanrol daarintegen was nog in perfecte staat (wel vervangen natuurlijk)
So many cars, so little time
- 323baur
- E21 VIP
Ik zou daar wel even een mailtje aan wagen hoor!Wondermike wrote:Als het gaat om die aanbieding van begin dit jaar, nee daar verwachtte ik niet al te veel van, vandaar diversen lagen primer en toen in de ML en de mijne zijn nog als nieuw.jullie verwachten toch geen kwaliteit voor dat geld of wel!
Maar ik heb begrepen dat hetgeen wat als "origineel" wordt verkocht niet veel beter is en die zijn wel stevig aan de prijs.
Hier zit je niet op te wachten. Ik vind dit eigenlijk garantie
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
- Jeroen
- Site Admin
- My E21(s): '81 323i Baur
Als gezegd, in het verleden verkocht WN new old stock, die voorraad raakt een keer uitgeput en nu zegt men OEM kwaliteit te leveren... hoewel OEM kwaliteit ook nogal eens te wensen over laat de laatste jaren (chroomwerk bijv) zijn er toch behoorlijk veel kwaliteitsproblemen met WN. Heb al een mailtje gestuurd dat ze voorzichtig moeten zijn, een slechte naam bouw je sneller op dan een goede. Geen reactie...
Al betaal je een paar honderd euro, dan nog mag je verwachten dat het een tijdje meegaat, zeker als je ziet hoe de meeste E21's tegenwoordig gebruikt worden: binnen gestald en weinig km's. Dan mag je de eerste 10 jaar eigenlijk geen problemen krijgen.
Al betaal je een paar honderd euro, dan nog mag je verwachten dat het een tijdje meegaat, zeker als je ziet hoe de meeste E21's tegenwoordig gebruikt worden: binnen gestald en weinig km's. Dan mag je de eerste 10 jaar eigenlijk geen problemen krijgen.
Regards/groeten, Jeroen
Daar heb je helemaal gelijk in. Ondanks dat de immi bumpers vrij goedkoop zijn, verwacht je wel dat ze niet binnen een jaar gaan roesten (mits je ze niet beschadigd).
Het zelfde geldt zeker voor belangrijkere onderdelen zoals rem onderdelen!
Ik heb de immi bumpers ook nog liggen, maar mijn plan was sowieso om ze ongeveer hetzelfde te gaan behandelen als ik ook bij m'n 2ehands org. bumpers gedaan heb ((stralen), 3 lagen zinkspray, 2 lagen zilver (velgen) spray en 1 laag tectyl). Die zijn na 1,5j nog steeds vrij van troep en vooral roest!
Het zelfde geldt zeker voor belangrijkere onderdelen zoals rem onderdelen!
Ik heb de immi bumpers ook nog liggen, maar mijn plan was sowieso om ze ongeveer hetzelfde te gaan behandelen als ik ook bij m'n 2ehands org. bumpers gedaan heb ((stralen), 3 lagen zinkspray, 2 lagen zilver (velgen) spray en 1 laag tectyl). Die zijn na 1,5j nog steeds vrij van troep en vooral roest!
-= Freude am Fahren =-
E10 2002L '75
E21 316 '82
E30 325e '86
E30 316i Edition '90
E36 318ti Compact '95
E36 328i Coupe Executive '97
E46 320i Coupe Executive '03
E92 335i Coupe High Executive '08
F11 523i Executive '11
E10 2002L '75
E21 316 '82
E30 325e '86
E30 316i Edition '90
E36 318ti Compact '95
F11 523i Executive '11
Mike, had je een waterpomp met kunststoffen wieltje of metalen??? Wat ik gehoord heb is dat de kunststoffen variant veel sneller slijt dan de metalen versie... (toevallig heb ik daar expliciet naar gevraagd bij W&N en ze zeiden dat de alleen maar de metalen variant hebben, maar wel van diverse merken).Wondermike wrote:Als het gaat om die aanbieding van begin dit jaar, nee daar verwachtte ik niet al te veel van, vandaar diversen lagen primer en toen in de ML en de mijne zijn nog als nieuw.jullie verwachten toch geen kwaliteit voor dat geld of wel!
-= Freude am Fahren =-
E10 2002L '75
E21 316 '82
E30 325e '86
E30 316i Edition '90
E36 318ti Compact '95
F11 523i Executive '11
E10 2002L '75
E21 316 '82