Zo,vanochtend maar eens de 3 van stal gehaald om eens te kijken wat er mee moet gebeuren,ik ging er vanuit dat met een weekje werk hij weer apk klaar was.Eerlijk zijn tegen jezelf is zo moeilijk.
Nu heb ik wel alle tijd van de wereld want heb sinds kort mijn zaak opgedoekt en wil eens lekker ontspannen en hoopte dat mijn autotje mij erbij wel kon helpen ,voltanken en toeren maar,ongeveer wetend waarheen.Maar ja ,ik moet hem eerst wel in orde brengen,dus hier begint het verhaal..
Eerst maar eens het interieur eruit gehaald,ruiten,dashbord en achterbumper.Mwah,dan de hemelbekleding er ook maar uit.Het viel niet mee maar ook niet tegen eigenlijk?! Roest is de grootste vijand en die is er overal maar een beetje,echt veel rotte plekken waar ik mijn vinger doorheen kan steken zijn er niet.
Bestuurderskant van de achterruit,de rechtopstaande deel was rot en weer dezelfde kant in wielkast.
Straks ga ik wat warm eten en dan ga ik weer terug,jullie horen nog.
Foto; http://www.mijnalbum.nl/Album=GI8KFPHH
Resto 323i Eindelijk begonnen
- Wondermike
- E21 VIP

- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
Re: Resto 323i Eindelijk begonnen
Succes met dit project!
Gelukkig zijn je speakergaten achterin ruim genoeg uitgezaagd......
Gelukkig zijn je speakergaten achterin ruim genoeg uitgezaagd......
So many cars, so little time
- uwbuurman
- E21 VIP

- My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris
Re: Resto 323i Eindelijk begonnen
Prima projectje om je tijd in kwijt te kunnen na het einde van je eigen zaak! Zeker veel succes gewenst en hou ons op de hoogte!