Ben inmiddels weer veilig geland hier in het koude Nederland... Maar goed... na 8 dagen 30 graden is dit toch wel even wennen... haha...
Ik ben dus vier dagen in Dubai geweest en 4 dagen (incl. vlucht) in Abu Dhabi...
Bij deze beide steden kom je om van de luxe... het is heerlijk daar... en je merkt toch wel heel veel van de westerse wereld... Het is buiten de tulbanden best westers

Echter is alles wel nieuw... de steden zijn beide in 30 a 40 jaar gegroeid van een vissersdorp naar een metropol van betekenis!
Dubai...
We zijn hier naartoe gevlogen en bij aankomst op het vliegveld word je al overspoeld door de luxe... Privetaxi naar het hotel etc. etc. Wat hebbe we daar gedaan: een citytour, woestijnsafari en een dag alle shoppingmalls bezocht...
Hieronder een paar fotos ter illustratie...
Burj Al Arab

Dubai Marina

Dubai Marina

Burj Khalifa (828m)

Uitzicht Burj Khalifa

Abu Dhabi...
Hierna onze trip vervolgt naar Abu Dhabi... Hier wederom een citytour gedaan, een dagje Ferarri World en YAS Marina Circuit...
Ook hier weer leuke plaatsjes gemaakt... een korte greep uit het bestand...
Abu Dhabi skyline

Ferarri F40

YAS Marina Circuit

Vanuit je balkon (hotel) op het circuit kijken... de brug over het circuit is een bar...
dat is nog eens autorace kijken...

Tot zover... ik ben bezig met een site waarop ik al mijn citytrips zet (wordt toch wel een flinke lijst)...
Dus zodra ik die af heb of in ieder geval wat opgebouwd heb zal ik m hier neerzetten voor de geintresseerde...
Ik hoop dat jullie alleen een hele fijne kerst hebben gehad... Zelf heb ik er buiten kerstbomen en wat versieringen vrij weinig van mee gekregen...
Groetjes Randy