Ik heb al wel stiekem een vraag gesteld omdat ik een klein probleempje had met mijn auto.
Nou ik ben Gert-Jan Stavast en ben 19 jaar jong, en ben woonachtig in dieren (gelderland)
Ik ben samen met mijn vader de trotse eigenaar van een bmw 320/4 automaat uit 1976
We hebben deze auto gekocht met een defecte versnellingsbak, hij reedt toen nog wel maar echt super beroerd.
Dus het eerste wat we gedaan hebben is de bak laten reviseren, en de motor helemaal nagekeken die loopt nu weer goed en schakelen doet die ook weer super fijn!
Alleen zoals ik al aangaf in een ander topic heb ik tegenwoordig een probleempje met de carburateur maar dat is hier verder niet belangrijk.
Ook hebben we al de vering vervangen, aan de voorzijde want deze waren afgebroken waardoor die heel laag staat, wat ook nog goed te zien is op de foto`s.
Alleen het interieur (waar ik nog foto`s van ga posten) kan nog wel de nodige aandacht gebruiken, de vloermat die erin ligt is echt helemaal op en versleten.
In de kofferbak moet ook nog een mat/plaat.
En verder wil ik er nog een keer mooie alpina wielen onder hebben, chrome bumperrand opnieuw laten verchromen en mischien een keer een lederen intereur.
Genoeg gelult hier de foto`s.