Ben de auto eigenlijk toevallig tegen gekomen en nadat ik wist dat de complete onderhoudshistorie aanwezig was en de auto praktisch zijn hele leven heeft binnen gestaan had ik gelijk interesse, ben wezen kijken en was meteen enthousiast!
De auto is van onderen bikkelhard en na wat bladeren in de onderhoudshistorie bleek dat ze altijd keurig dealer onderhouden was en er heel wat geld in gestopt was om ze rijdend/origineel te houden!
Nu ik er na een paar dagen zo'n kleine 200km in gereden heb, heb ik nog steeds geen spijt van de aankoop! Je merkt aan alles dat deze auto altijd met liefde is behandeld.
Een aantal puntjes die nog wel moeten gebeuren:
- schokbreker rechtsvoor lekt een beetje, moet voor de keuring volgend jaar vervangen worden.
- dit heeft voor mij wel prio 1, een paar kleine plekjes roest op de lak en op de bekende plekken achter de B stijl en bij het linker voorspatbord naast de koplamp. (heeft iemand een idee hoe ik dit het beste aan kan pakken? roest zit namelijk onder de raamlijst. Moet ik roestomvormer gebruiken of heeft iemand een beter idee? )
- spruitstuk pakking lijkt zijn beste tijd wel gehad te hebben, die lekt een beetje. (heeft iemand op dit forum die wel eens vervangen en wat tips voor me?)
- snelheidsmeter maakt soms een beetje geluid, misschien loopt de kabel een beetje droog.
Plaatjes schuinvoor:

Als er interesse is kan ik nog wel een aantal plaatjes posten!