Voorstellen
Voorstellen
Hallo,
Na een hele tijd meegelezen te hebben zal ik me ook maar eens voorstellen.
Ik heet Thierry en ben 50 jaar oud.
Mijn wagen is al ooit eens op dit forum gespot in Kortenhoef bij de monteur. Het is een Reseda groene 323i van 1981. Na aankoop heb ik besloten om hem toch uit mekaar te halen en te laten spuiten/aanpakken voor roest. Inmiddels ben ik bijna klaar, behalve nog wat kleine dingentjes binnenin.
Ik heb veranderd:
Binnen bekleding en voorstoelen.
Stuur
Veren/ schokbrekers
Shortshift.
RVS uitlaatsysteem.
Wilwood remklauwen voor met schijven.
Alpina velgen.
Motor is nog origineel en was voor de aankoop recent gereviseerd.
Ik zal ook eens proberen of het lukt wat foto's te plaatsen.
Ook heb ik overgehouden aan de restauratie : 4 immitatie 15" alpina velgen met goeie banden, 2 type 1 achterlichten en een 3.9 sper waar ong. 80k mijl op zou moeten zitten. Bij interesse mail maar even.
Na een hele tijd meegelezen te hebben zal ik me ook maar eens voorstellen.
Ik heet Thierry en ben 50 jaar oud.
Mijn wagen is al ooit eens op dit forum gespot in Kortenhoef bij de monteur. Het is een Reseda groene 323i van 1981. Na aankoop heb ik besloten om hem toch uit mekaar te halen en te laten spuiten/aanpakken voor roest. Inmiddels ben ik bijna klaar, behalve nog wat kleine dingentjes binnenin.
Ik heb veranderd:
Binnen bekleding en voorstoelen.
Stuur
Veren/ schokbrekers
Shortshift.
RVS uitlaatsysteem.
Wilwood remklauwen voor met schijven.
Alpina velgen.
Motor is nog origineel en was voor de aankoop recent gereviseerd.
Ik zal ook eens proberen of het lukt wat foto's te plaatsen.
Ook heb ik overgehouden aan de restauratie : 4 immitatie 15" alpina velgen met goeie banden, 2 type 1 achterlichten en een 3.9 sper waar ong. 80k mijl op zou moeten zitten. Bij interesse mail maar even.
Re: Voorstellen
Welkom,
en dat is inderdaad een mooie wagen die ik gespot had. Foto's zijn inderdaad welkom, ik had die dag geen fotoapparaat bij me...
Dan kan iedereen die mooie 323i met recaro's zien !
Goeie vent trouwens, die Jan Hermsen. Ik ga nog steeds op en neer van Amsterdam naar Kortenhoef als er wat aan mijn auto moet gebeuren.
Ik was zeer te spreken over jouw auto, ik hoop dat ik mijn E21 ook ooit in zo'n staat kan krijgen.
Groet,
Zavit.
en dat is inderdaad een mooie wagen die ik gespot had. Foto's zijn inderdaad welkom, ik had die dag geen fotoapparaat bij me...
Dan kan iedereen die mooie 323i met recaro's zien !
Goeie vent trouwens, die Jan Hermsen. Ik ga nog steeds op en neer van Amsterdam naar Kortenhoef als er wat aan mijn auto moet gebeuren.
Ik was zeer te spreken over jouw auto, ik hoop dat ik mijn E21 ook ooit in zo'n staat kan krijgen.
Groet,
Zavit.
- Jeroen
- Site Admin
- My E21(s): '81 323i Baur
Hoi Thierry,
Leuk nu ook op het forum wat over je te lezen. Welkom tussen de actieve leden haha en er zijn d'r vast zat die nieuwsgierig zijn hoe de auto er nu bij staat... dus kom maar op met die foto's!
Leuk nu ook op het forum wat over je te lezen. Welkom tussen de actieve leden haha en er zijn d'r vast zat die nieuwsgierig zijn hoe de auto er nu bij staat... dus kom maar op met die foto's!
Regards/groeten, Jeroen
Ik durf het bijna niet te vragen, maar hoe kan ik de foto's plaatsen?
Jan Hermesen in Kortenhoef is inderdaad een goeie kerel met heel veel kennis. Heeft het alleen erg druk.
Jan Hermesen in Kortenhoef is inderdaad een goeie kerel met heel veel kennis. Heeft het alleen erg druk.
- uwbuurman
- E21 VIP

- My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris
Foto's plaats je door ze te uploaden naar een fotoaccount bijvoorbeeld Photobucket.com. Daar komt dan een linkje naar de foto's die je hier kunt plakken.
Anders even de zoekfunctie gebruiken, er is genoeg over geschreven.
Anders even de zoekfunctie gebruiken, er is genoeg over geschreven.
Dit zou het moeten wezen, anders probeer ik het later weer:

Mod: url's in img tags geplaatst

Mod: url's in img tags geplaatst
- Wondermike
- E21 VIP

- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
Mooi hoor, met oog voor detail.
Chrome randjes rond de grill en alpina flappies
Chrome randjes rond de grill en alpina flappies
So many cars, so little time
- 323baur
- E21 VIP

Smaakvol! Precies goed, niks meer aan doen.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Welkom!
Die is wel erg mooi hoor, misschien wel mijn favoriete kleur voor een e21.
Mag ik vragen wat voor spoiler hier achterop zit? Heb ik volgens mij nog niet eerder gezien.
Inderdaad niets meer aan doen! Behalve
en netjes houden 
Die is wel erg mooi hoor, misschien wel mijn favoriete kleur voor een e21.
Mag ik vragen wat voor spoiler hier achterop zit? Heb ik volgens mij nog niet eerder gezien.
Inderdaad niets meer aan doen! Behalve
- Peter V.
- E21 VIP

- My E21(s): '82 320/6
Dat ziet er goed uit. Mooi werk afgeleverd hoor. 
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
Bedankt voor jullie reacties mensen, leuk!
Ik heb de wagen met die spoiler gekocht, ik denk van een E46.
Binnenkant is nog niet af, moet nog een radio in. Verder wil ik er nog een sper op zetten, rechter voorscherm moet nog over gespoten worden. Dit was niet goed gedaan en nu heb ik kleurverschil. Ook zit er nog een xenon kit op en ik weet niet of ik dat mooi vind.
Mochten er nog forummers op zoek zijn:, ik heb vier 15" alpina immitatie velgen in goede staat met goeie banden (dacht Michelin), 3.9 sper en komplete achterlicht set voor type 1.
Ik heb de wagen met die spoiler gekocht, ik denk van een E46.
Binnenkant is nog niet af, moet nog een radio in. Verder wil ik er nog een sper op zetten, rechter voorscherm moet nog over gespoten worden. Dit was niet goed gedaan en nu heb ik kleurverschil. Ook zit er nog een xenon kit op en ik weet niet of ik dat mooi vind.
Mochten er nog forummers op zoek zijn:, ik heb vier 15" alpina immitatie velgen in goede staat met goeie banden (dacht Michelin), 3.9 sper en komplete achterlicht set voor type 1.
Nice!! wat een mooie E21 zeg, mooi in de lak en dan het chroomwerk erbij, echt erg mooi!
Erg mooie E21!
Het is er niet 1 volgens een standaard recept, maar een unieke met wat aparte mods. Dat chroom rond de grilles staat erg goed en die spoiler heb ik nog nooit gezien, en vind ik ook goed staan.
Veel rijplezier!
Het is er niet 1 volgens een standaard recept, maar een unieke met wat aparte mods. Dat chroom rond de grilles staat erg goed en die spoiler heb ik nog nooit gezien, en vind ik ook goed staan.
Veel rijplezier!