Volgens de routeplanner kom ik over de a27 en dan via de a2.
Afspreekpunt Houten dan maar?? het uur laat ik aan jullie nederlanders invullen
A27 houten
Gerrit

Je MAG van mij Peter! Als je m maar heel houdtPeter V. wrote:in principe sta ik daar ook dan maar welk met de 316 (hopelijk).
Mochten de onderdelen niet op tijd binnen zijn inclusief herkeuring dan heb ik geen E21 om de rit mee te rijden.![]()
Natuurlijk heb ik de Baur nog staan maar ze is verkocht en staat klaar voor Leonidas dus daar ga ik niet zo'n toer mee rijden.

Heel erg netjes aangeboden maar dat risico loop ik niet. Ik ben van mening dat als je iets eenmaal verkocht heb dat je dan zo min mogelijk risico moet lopen dat er iets met het voorwerp gebeurt.Leonidas wrote:Je MAG van mij Peter! Als je m maar heel houdtPeter V. wrote:in principe sta ik daar ook dan maar welk met de 316 (hopelijk).
Mochten de onderdelen niet op tijd binnen zijn inclusief herkeuring dan heb ik geen E21 om de rit mee te rijden.![]()
Natuurlijk heb ik de Baur nog staan maar ze is verkocht en staat klaar voor Leonidas dus daar ga ik niet zo'n toer mee rijden.

In principe ga ik met de 316 maar anders neem ik met plezier de Brasil mee op toer!323baur wrote:Is wel goed voor de Brasil! staat veel te veel stil.

323baur wrote:Ik zou maar rustig aan doen, de Brasil heeft zin in jou.