Sharkie gaat het niet redden.
Zoals reeds eerder gepost had mijn e21 last van een ratel.
Deze ratel blijkt nu de aandrijfaslager te zijn welke slecht geworden is.
Twee garagebedrijven geven kosten op die voor mij niet meer leuk zijn.
Ik ga de wagen dus verkopen, wellicht dat iemand anders er nog iets van weet te maken.
Probleem is wel dat ik een apk voorkeuring had laten doen. alleen wat kleine dingetjes die ik meteen heb laten repareren samen met een grote beurt.
Vandaag de wagen dan zonder problemen apk goed gekeurd moeten worden. Nu zijn er opeens zaken bijgekomen terwijl ik er amper mee gereden heb.
Remklauw vast en enkele hoezen om assen. Zou paar uur werk gaan worden.
Weet nu even niet wat te doen. De huidige apk loopt tot 16 juni en eigenlijk wil ik er geen geld meer in pompen.
Echter, met een nieuwe apk voor 2 jaar is de kans dat iemand er nog iets voor geeft wel groter. Maar of dat nu opweegt tegen de kosten (waar ik maandag een opgaaf van krijg) weet ik niet.
Hier dus alvast een vooraankondiging.
Kenmerken: automaat, opendak (handmatig) en lpg. (rijd daar goed op, benzine start en loopt niet lekker).
nadelen: de voornoemde aandrijfaslager en roestvorming rondom (bodem is hard, geen laswerk)
eventueel nieuwe apk.auto gaat morgen op mp met foto's.
groeten,
Imanuel
Afscheid e21
- uwbuurman
- E21 VIP

- My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris
Re: Afscheid e21
das sneu! Maar ja, oude auto's, daar is vaak wat mee en als je het goed wilt doen en houden, dan kost dat veel geld. Dus als dit je keuze moet zijn, dan is dat sneu, maar wel een goede keuze!
Succes met de verkoop!
Succes met de verkoop!
ligt er ook maar net aan waar je op apk gaat, bij de kwikfit enzo word je er al snel bijgenaaid, maar de apk daar is wel lekker cheap
Sharkie staat nu in ieder geval te koop.(zie verkoop topic)
Wie kan ik er blij mee maken?
Wie kan ik er blij mee maken?
- Peter V.
- E21 VIP

- My E21(s): '82 320/6
Toch als ik je lijstje ziet dan valt het wel mee.
Welk lager ligt eruit dan want zo kostbaar kan dat toch niet zijn met de onderdelenvoorzieningen binnen dit forum? Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel garages hiervoor rekenen dan.
Welk lager ligt eruit dan want zo kostbaar kan dat toch niet zijn met de onderdelenvoorzieningen binnen dit forum? Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel garages hiervoor rekenen dan.
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
Ik heb mij laten vertellen dat het de aandrijfaslager is.Peter V. wrote:Toch als ik je lijstje ziet dan valt het wel mee.
Onderdeel niet extreemduur maar wel veel uren. Zou op soort van revisie uitkomen.
Twee prijsopgaven gehad van rond de € 1200! Dat is mij gewoon te veel.
Voor mij is het nu een kwestie om de financiele schade zo veel mogelijk te beperken.
Dus moet ik hopen op een forumer met een goed bod of iemand op MP die de wagen wil restaureren.
Ik wil graag snel van de wagen af.
Voor € 750 mag ie weg.
Wie o wie?
Voor € 750 mag ie weg.
Wie o wie?